تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

تیم کشتی لرستان با برنامه‌ترین تیم در این لیگ است/ آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی در خرم‌آباد

  • کد خبر : 87963
  • 10 شهریور 1395 - 9:44

سرمربی تیم فرنگی‌کاران بیمه رازی استان لرستان گفت: در مسابقات لیگ برتر کشت که امروز و فردا در خرم‌آباد آغاز می‌شود، تیم کشتی لرستان بابرنامه‌ترین تیم در این لیگ است.

_MG_1796

به گزارش میرملاس؛حسن رنگرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشتی دارد و دارای پهلوانان نامداری مانند غلامرضا محمدی، طالب نعمت‌پور و… در سطح کشور است.

رنگرز با اشاره به اینکه این لیگ با اسپانسری بیمه رازی در خرم‌آباد برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم استان لرستان برای برگزاری این دست از مسابقات حضوری فعال داشته باشد.

وی بیان داشت: استان لرستان دارای ورزشکاران شاخصی در کشتی بوده و ما توانستیم تنها با دلیل منع قانونی از تعدادی که شرایط را داشته استفاده کنیم.

سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان یادآور شد: انتظار می‌رود، فرنگی‌کاران ما با حضور خود مایه دلگرمی همه ورزشکاران و پهلوانان ایران اسلامی باشند.

رنگرز افزود: ورزشکاران و پهلوانان رشته کشتی مهمان مردم استان لرستان هستند و مردم این استان به عنوان مردمانی مهمان‌نواز در سطح کشور شناخته شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز بیمه رازی به عنوان اسپانسر این مسابقات حضور داشته و توانسته میلیاردی سرمایه‌گذاری کنند که این سرمایه‌گذاری برای استان لرستان یک فرصت به شمار می‌رود، لذا همه مردم استان لرستان باید با شور و نشاط خود همه کشتی‌گیران کشور را مورد تشویق خود قرار دهند.

سرمربی کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی در این بخش در نظر گرفته شده و ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

رنگرز با اشاره به اردوهای آمادگی‌سازی افزود: برگزاری لیگ برتر در استان لرستان در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده، زیرا تمام اردوها به پایان رسیده و کشتی‌گیران با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: در بین گروه‌های کشتی‌گیر کشورمان با برنامه‌ترین تیم لیگ برتر امسال را تیم ملی بیمه رازی لرستان لرستان تشکیل داده است و امیدواریم قهرمان کشور شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با برنامه ترین تیم لیگ برتر امسال را تیم ملی بیمه رازی لرستان لرستان تشکیل …
    لطفا در نوشتن خبر دقت فرمائید.متاسفانه میرملاس مدت زیادی که خوب کار نمی کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.