تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
14

گفتگوی کوتاه با سبحان امرایی/برگزیده جشنواره موسیقی جوان

  • کد خبر : 88460
  • 30 شهریور 1395 - 23:09

دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان چهارشنبه ۲۴ شهریورماه با اعلام برگزیدگان در تالار وحدت به کار خود پایان داد در این دوره از جشنواره موسیقی جوان، نوازندگان کوهدشتی خوش درخشیدند و در دو رده ی سنی از این جشنواره بالاترین رای را از هیئت داوران کسب کردند.

photo_2016-09-19_15-22-13

 

دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان چهارشنبه ۲۴ شهریورماه با اعلام برگزیدگان در تالار وحدت به کار خود پایان داد در این دوره از جشنواره موسیقی جوان، نوازندگان کوهدشتی خوش درخشیدند و در دو رده ی سنی از این جشنواره بالاترین رای را از هیئت داوران کسب کردند.

 

به گزارش میرملاس؛سبحان امرایی نفر اول کمانچه لری عنوان داشت:سطح مسابقات امسال از پارسال خیلی بالاتر بود. نوازنده‌ها جوان بودند و در عین جوانی‌، خیلی باتجربه . جا دارد از طریق رسانه شما که یک رسانه عمومی و مردمی است، از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه تشکر کنم. قطعا برگزاری چنین مراسم‌هایی به زمان و تلاش و زحمات زیادی نیاز دارد و خیلی نفرات هستند که زحمت می‌کشند، ولی اسمی از آن‌ها برده نمی‌شود و من از این طریق از همه این عزیزان تشکر می‌کنم. در مجموع مسابقه خوبی بود و من و دوستانم راضی بودیم. بنده در گروه سنی الف اول شدم و این را مرهون زحمات استادانم هستم.

 

امرایی در رابطه با استاد ها و نحوه ی آموزش گفت :در این چند سالی که نوازندگی کار می‌کنم، بیشتر خدمت آقای داوود رضایی بودم و نوازندگی‌ام را به ایشان مدیونم. آقایان اکبر خسروی و تیمور حسینی نیز هر کدام به نوبه خودشان برایم زحمت کشیدند و از این عزیزان هم تشکر می‌کنم. مطمئنا همیشه زحمات بزرگان هر رشته است که افراد می‌توانند خودشان را به سطح بالایی برسانند .اگر کمک و دلسوزی‌های این بزرگان نباشد، شاید رسیدن به این مرحله از زندگی خیلی سخت، دشوار و در بعضی مواقع غیرممکن باشد.

 

وی اظهار داشت: از بچگی به ساز و نوازندگی علاقه داشتم، به طوری که خانواده‌ام می‌گویند از وقتی که خیلی کوچک بودم، هرگاه از تلویزیون و حتی رادیو صدای ساز می‌آمد،گوش می‌دادم و دقت می‌کردم. ولی به طور جدی ساز را از سال ۱۳۹۱، یعنی از سن ۱۴ سالگی شروع کردم و همیشه سعی کردم در این راه با احترام به استادانم، تمامی پله‌ها را یکی یکی بالا بروم و با توکل به خدا موفق شوم.

 

وی عنوان کرد:موسیقی لری یک موسیقی بااصالت، دسته‌بندی‌شده و زیبا است. اگر مسئولین به ما کمک کنند تا بتوانیم در کشورهای دیگر هم اجرا کنیم، خیلی خوب است و می‌توانیم موسیقی اصیل و بامعنای لری را بیش از پیش به تمامی دنیا معرفی کنیم. به نظرم نقش مسئولین خیلی مهم است و می‌توانند با بازکردن راه‌های جدید و نو به نوجوانان و جوانان ما کمک کنند. تا بتوانند راه خودشان را در موسیقی ایرانی و به‌خصوص موسیقی لری بهتر پیدا کنند.

 

گزارش:زهرا میرزایی

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. ماشالله سبحان

  2. سلام
    ماشاالله صدماشاالله هزاران ماشاالله به این نونهالان هنرمند و فرهیخته . با دیدن این چهره های آینده ساز در عرصه موسیقی و منر و اعتلا فرهنگ غنی لرستان مخصوصا لک زبانان شرافتمند چقدر لذت میبریم و کیف میکنیم . و بخود میبالیم که این میراث گرانبها از آن ماست و بوسیله این آینده سازان توانا و چیره دست به نسلهای بعدی در اقصی نقاط ایران و حتی فراتر از مرزها انتقال داده میشود. سبحان جان همیشه استوار و سرزنده و مانا باشید .

  3. اصلاح : هنر صحیح است .

  4. ممنون از لطف دوستان
    به خصوص سپاس فراوان از خانم میرزایی ک اینقدر ب هنر و موسیقی این مرز و بوم توجه دارند تشکر

  5. تبریک به آقای امرایی و خانواده ی محترمشون، مرسی از خانم میرزایی که که به هنر توجه ویژه دارند

  6. خدا حفظت کنه اقای امرایی

  7. هنر برتر از گوهر امد پدید, موفقیت عزیزان را تبریک میگم,امید دار م که از هنر خویش. همراه اخلاق به مدارج بالاتر پیشرفت نمایبد وبه اوج برسید,

  8. ماشاءالله پسرعمه تبریک میگم ان شاءالله بیش ازین تو مسابقات جهانی بدرخشی. باعث افتخاری. موفق باشی

  9. درود بر سبحان عزیز و دوست داشتنی
    ضمن تبریک این موفقت شایان و درخور توجه
    امید است بزودی در عرصه های بزرگتر و میادین فراختر هم شاهد تجدید درخشش و موفقیت شما باشیم . زنده و سلامت باشی ، پاینده و ماندگار

  10. سلام به آقا سبحان عزیز
    ضمن تبریک این موفقیت بزرگ امید است در آتی شاهد موفقیت های شما در عرصه های بزرگتر باشیم ،سلامت و تندرست باشی .

  11. درود بر سبحان‌نازنین….هنرمند محبوب و خوش آتیه

  12. درود و سلام فراوان خدمت سبحان عزیز. آفرین هزاران آفرین. ما به شما افتخار میکنیم. موفق و پیروز باشی خوشتیپ

  13. هنر مند هر جا که رود قدر بیند و در صدر نشیند . پیروز موفق سر بلند باشید. اصبحت و فی جوار الله و امسیت و فی امان الله .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.