تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی: آمار قتل در بعضی شهرستان‌های لرستان افزایش‌یافته است

  • کد خبر : 88535
  • 31 شهریور 1395 - 9:33

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار قتل در استان لرستان اظهار داشت: قتل های استان لرستان، قتل های طراحی شده نیستند و همه یا بر اثر عصبانیت بوده و یا یک سری درگیری هایی بوده که به قصد قتل و کشتن نیست. وی با بیان اینکه خوشبختانه بعضی از شهرستانهای […]

%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار قتل در استان لرستان اظهار داشت: قتل های استان لرستان، قتل های طراحی شده نیستند و همه یا بر اثر عصبانیت بوده و یا یک سری درگیری هایی بوده که به قصد قتل و کشتن نیست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بعضی از شهرستانهای استان از جمله رومشکان و کوهدشت آمار قتل ها بسیار پایین است گفت: در شهرستان رومشکان طی چند سال اخیر آمار قتل ها تقریبا صفر بوده و در شهرستان کوهدشت نیز بسیار پایین است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در بعضی از شهرستان ها شنیده ام که آمار قتل ها اضافه شده است تصریح کرد: با این وجود این قتل ها طراحی شده نیستند.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل وقوع این قتل ها آلت های قتاله بوده که در دست مردم است گفت: اسلحه و سلاح سرد در دست برخی افراد وجود دارد و گاهی مواقع عصبانی می شوند و آن را به کار می برند و بلافاصله هم پشیمان می شوند ولی پشیمانی فایده و سودی ندارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام علاج کار چیست؟ شما قانونگذرید رییس کمسیسون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. رییس کمسیسون! یه طرح بده… یه کاری بکن!

  3. مهاجرت

  4. با سلام

    جناب اقای ملکشاهی بهتر است واقع بین باشیم زیرا تعداد قتلها در کوهدشت نه تنها پایین نمی باشد بلکه نسبت به متوسط کشوری بالاتر است به طور مثال فقط در روستای سراب هاشم بگ تعداد چهار فقره قتل ظرف ده ماه رخ داده که دو مورد موجب مرگ شده است که در هر چهار مورد قاتلین فراری هستند .ازسایت خوب میرملاس خواهشمندم این کامنت انعکاس بدین

  5. به نظرت کی مقصر به خدا از بیکاری راوانی شدیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.