تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

نماینده سلسله و دلفان: ضرورت اختصاص تسهیلات مالی و رفاهی به فرهنگیان لرستانی

  • کد خبر : 88539
  • 31 شهریور 1395 - 9:37

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی رستمیان در جمع روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های لرستان اظهار داشت: محصول کار فرهنگیان جنسش از بقیه محصولات و تولیدات مهم تر و با ارزش تر است. وی با بیان اینکه بشریت مدیون معلمان است افزود: دستاورد آموزش و پرورش تربیت انسانی است که […]

2120349

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی رستمیان در جمع روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های لرستان اظهار داشت: محصول کار فرهنگیان جنسش از بقیه محصولات و تولیدات مهم تر و با ارزش تر است.

وی با بیان اینکه بشریت مدیون معلمان است افزود: دستاورد آموزش و پرورش تربیت انسانی است که نمی شود روی آن قیمت گذاشت.

نماینده مردم دلفان و سلسه در مجلس شورای اسلامی به نشست نمایندگان لرستان در ادامه سخنان خود به رفع موانع فاز ۴ مسکن فرهنگیان دلفان اشاره کرد و گفت: با همیاری و مشارکت مدیران مشکلات فاز ۴ مسکن فرهنگیان رفع و مقدمات رفع موانع فاز سه مسکن این قشر از شهرستان دلفان نیز در حال پیگیری است.

رستمیان بر این نکته تاکید کرد: حال که دولت نمی تواند از نظر مالی و اعتباری مشکلات فرهنگیان را به صورت عمده و کلی حل کند باید بستری را فراهم کرد تا تسهیلات مالی و رفاهی در اختیار این قشر تاثیر گذار قرار گیرد.

وی تقویت تعاونی های مصرف فرهنگیان و تسهیلات ازدواج فرزندان فرهنگیان را گامی تاثیر گذار در این مسیر برشمرد و افزود: همه ما وظیفه داریم تا مشکلات بخش درمان فرهنگیان و موانع اختصاص تسهیلات مالی به آنها را برطرف کنیم تا با عزت نفس و افتخار به رسالت ذاتی خود بپردازند.

نماینده مردم دلفان و سلسه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به تعامل مثبت نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: همه نمایندگان استان در حمایت و پشتیبانی از آموزش و پرورش و فرهنگیان اشتراک و اتفاق نظر دارند.

رستمیان در ادامه نقطه اشتراک همه گروهها را خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: ما باید در کنار هم یک دل و یک صدا  برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه و خالصانه به آنها تلاش کنیم و هیچ چیزی در انجام این مسئولیت سنگین و مقدس نتواند بین دلسوزان نظام جدایی بیاندازد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.