تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بهره مندی ۸۵۰ روستای استان و ۵۴ درصد روستای کوهدشت از نعمت گاز

  • کد خبر : 88558
  • 31 شهریور 1395 - 14:36

  مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:۸۵۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند به گزارش میرملاس ؛ حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۶۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در کوهدشت ۵۴ درصد جمعیت روستایی گازرسانی شده‌اند. وی اضافه کرد: هم اکنون گازرسانی به ۱۳ روستای کوهدشت در […]

013

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:۸۵۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

به گزارش میرملاس ؛ حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۶۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در کوهدشت ۵۴ درصد جمعیت روستایی گازرسانی شده‌اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون گازرسانی به ۱۳ روستای کوهدشت در دست اقدام است و ۱۴ مورد نیز تا مرحله انتخاب پیمانکار پیش رفته‌اند. همچنین امسال ۲۱ روستا نیز عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

شمس خرم‌آبادی خاطرنشان کرد: تا خرداد ۹۶ عملیات گازرسانی ۲۷ روستای این شهرستان به اتمام می‌رسد و نورم آنها به ۶۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: در حال حاضر مطالعات گازرسانی شهر درب گنبد شروع شده و عملیات اجرایی آن تیر تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی گفت: در طول عمر دولت تدبیر و امید به دو شهر و ۵۷ روستای استان گازرسانی شده است و بالغ بر ۸۵۰ روستای استان گاز دارند؛ این در حالیست که قبل از این دولت ۳۲۷ روستا گازدار بوده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.