تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اطلاعیه عجیب پلیس فارس درباره جشن‌های عروسی!

  • کد خبر : 88572
  • 31 شهریور 1395 - 17:52

در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشن های عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش شیرازه، پلیس فتا فارس در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشن های عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد. ۱-آرایشگران […]

82235799-71028264

در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشن های عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شیرازه، پلیس فتا فارس در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشن های عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

۱-آرایشگران زنانه و مردانه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می باشند و در این ساعت عروس و داماد باید ترخیص و از آرایشگاه خارج گردند.

۲-عکاسان و فیلمبرداران حداکثر تا ساعت ۲۰ مجاز به ارایه خدمات به عروس و داماد می باشند و در این ساعت باید عکاسی و فیلمبرداری اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس گردند.

۳-تالارها و باغات و تشریفات مجالس حداکثر تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت و ارایه خدمات به جشن ها می باشند و در این ساعت باید جشن به پایان رسیده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج گردند.

۴-از راه اندازی کاروان عروسی و بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی صوتی توسط صاحبان عروسی در شهر خودداری گردد.

۵-ارایه هرگونه خدمات و برگزاری مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزارکنندگان جشنها (ردیف ۱.۲.۳) به هر عذر و بهانه ممنوع میباشد و در صورت عدم رعایت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی می گردند.

۶-شهروندان گرامی از برگزاری هرگونه جشن و عروسی در باغات شخصی و فاقد مجوز که باعث بروز مشکل برای خانواده ها میگردد خودداری نمایند.

۷-واحدهای صنفی رستوران و چایخانه ها نیز موظف به رعایت ساعت کاری (حداکثر ۲۴ ) و اخذ مجوز جهت موسیقی زنده از اداره ارشاد اسلامی و رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی و مقررات می باشند و در صورت عدم رعایت وفق بند ۵ اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.