تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

تمجید استاندار هرمزگان از مهندس حسن شاهرخی؛مدیر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

  • کد خبر : 88576
  • 31 شهریور 1395 - 20:45

  به گزارش میرملاس به نقل ایمیدرو، جاسم جادری استاندار هرمزگان در نشست ویژه بررسی پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با اشاره به تلاش های انجام شده برای توسعه این منطقه ، افزود: مکاتبه ها و مراجعه و مذاکره های بسیاری برای انجام کارها و رفع مشکلات این منطقه انجام […]

55

 

به گزارش میرملاس به نقل ایمیدرو، جاسم جادری استاندار هرمزگان در نشست ویژه بررسی پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با اشاره به تلاش های انجام شده برای توسعه این منطقه ، افزود: مکاتبه ها و مراجعه و مذاکره های بسیاری برای انجام کارها و رفع مشکلات این منطقه انجام شده و هم اکنون نیز یک مدیر اجرایی توانمند ( حسن شاهرخی ) برای این منطقه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مجوزهای مناسبی برای سرمایه گذاری در این منطقه صادر شده است ، گفت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با توجه به آثار مطلوب اجتماعی و فرهنگی آن یک ضرورت است.

جادری تصریح کرد: فعالیت این منطقه باید موجب اشتغالزایی برای نیروهای این استان شود و باید از توان و ظرفیت مردم این استان در توسعه و پیشرفت منطقه پارسیان استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان همچنین از سرعت روند فعالیت ها ابراز رضایت کرد و گفت: این امر باید تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد و مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی با جدیت برای همکاری با مسئولان منطقه و سرمایه گذاران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

پیشرفت عملیات اجرایی زیرساخت ها

مدیر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده ، از پیشرفت عملیات اجرایی زیرساخت ها خبر داد و گفت: سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه با توجه به مزیت های موجود، در ماه های اخیر اهتمام بیشتری به فراهم کردن ساز و کارهای اجرایی کرده اند.

حسن شاهرخی ، تامین خوراک صنایع، تصویب طرح جامع، فراخوان انتخاب مشاور بین المللی زیست محیطی، اخذ مجوز استقرار گمرک منطقه و سرعت بخشی به فرایند ایجاد زیرساخت های لازم را از مهم ترین فعالیت ها و برنامه های منطقه پارسیان برشمرد و از همکاری مدیریت ارشد استان دراین قدردانی تشکر کرد.

وی همچنین اهتمام و توجه به وظایف و مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی و تلاش برای استفاده حداکثری از نیروهای متخصص بومی در صنایع مستقر را مورد تاکید قرار داد.

 

parsian-meeting

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. پرچم کوهدشت بالاست

  2. دورد برحسن شاهرخی توانمندوبامدیریت جز ای انتظاری نیست

  3. سلام ودرود برمهندس شاهرخی عزیز ، انشاالله موفق وموید باشند ، ارزوی توفیق وسریلندی می کنیم برای جوانان خوب وارزشی کوهدشت .

  4. با آرزوی سربلندی برای مهندس شاهرخی عزیز
    کوهدشتی ها هر جا هستند جز بهترین ها بودن
    لیاقت ایشون هم بیشتر از اینهاست

  5. اقای مهندس شاهرخی فرزند برومند جناب حجت الاسلام شاهرخی شیخ صادق که بدون تردید همین مدیریت مقبول وپویا هم از ایشان با این وصف مورد انتظار است . فی الواقع بدون هر گونه نگاه حاشیه دار وفارغ از هرگونه تمایلات سیاسی همه از حضور فرزندان این اب وخاک که الحمد لله درمدار رشد قرار گرفته اند زیبنده استقبال نماییم والبته امیدواریم رشد انها بر رشد شهرمان بیفزاید وخروجی های مثبتی راسبب گردد که انشاله این نیکو منشی ثمرات خوبی را بار اورد

  6. ایول حاج حسن

  7. مهندس شاهرخی یکی از جوانان توانمند این دیار هستند امیدوارم روزی برسه کوهدشت و استان لرستان بتواند از این داشته های علمی و اقتصادی خود استفاده کند تا شاهد توسعه باشیم

  8. اقای مهندس شاهرخی فرزند برومند جناب حجت الاسلام شاهرخی شیخ صادق که بدون تردید همین مدیریت مقبول وپویا هم از ایشان با این وصف مورد انتظار است . فی الواقع بدون هر گونه نگاه حاشیه دار وفارغ از هرگونه تمایلات سیاسی همه از حضور فرزندان این اب وخاک که الحمد لله درمدار رشد قرار گرفته اند زیبنده است استقبال نماییم والبته امیدواریم رشد انها بر رشد شهرمان بیفزاید وخروجی های مثبتی راسبب گردد که انشاله این نیکو منشی ثمرات خوبی را به بار اورد

  9. خسته نباشید وخداقوت برمهندس شاهرخی خوش فکر وکاربلد که درهرعرصه توانایی وخلاقیت خودشو نشان میده.با ارزوی موفقیت وبهروزی در عرصه های بالاتر

  10. درود خداوند بر تو ای حلال زاده

  11. باسلام
    باتوجه به رزومه قوی آقای مهندس شاهرخی، به حق یکی از مدیران توانمند ایران اسلامی بوده و آرزوی سلامتی و پیروزی برای ایشان داریم

  12. ……………هیچ قدمی براکوهدشتی جماعت برنداشتن.

  13. سلام بر تمامی کسانیکه قدمهایشان رادر راه رضای خدابرمیدارندودراین راه پرپیچ و خم والبته سخت دل درگرو شیطان نداده وسعادت اخروی رابه دنیای فانی ترجیح میدهند.بنده از سالهای گذشته با جناب مهندس شاهرخی عزیز همکار بوده ام واز نزدیک با ایشان حشرونشر داشته ام.الان هم چند وقتی هست که فقط ازطریق جراید از اوضاع دوست خوبم با خبرم انصافا ایشان یکی ازمعدود کسانی هستند که بدور از جناح و باند دیدم وعشیره درحال خدمت به ایران اسلامی و انقلاب هستند وامیدوارم با لطف خدا وامام زمان عج وامام خامنه ای عزیز موفق وموید باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.