تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

رمز پیروزی ایران اسلامی ایستادگی در برابر دشمن است

  • کد خبر : 88611
  • 01 مهر 1395 - 14:31

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان: سپاه و بسیج به‌عنوان مقتدرترین نیروی مسلح در جهان در برابر کسانی ایستادند که بنا بود چندروزه ایران را فتح کنند. به گزارش میرملاس ، سردار حبیب‌الله توکلی در مراسم افتتاحیه بازسازی عملیات کربلای ۲ که در مدرسه طالقانی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ آغاز […]

139507010933283838720684

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان: سپاه و بسیج به‌عنوان مقتدرترین نیروی مسلح در جهان در برابر کسانی ایستادند که بنا بود چندروزه ایران را فتح کنند.

به گزارش میرملاس ، سردار حبیب‌الله توکلی در مراسم افتتاحیه بازسازی عملیات کربلای ۲ که در مدرسه طالقانی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ آغاز فعالیت گسترده‌ای بود و امسال ۳۶ امین سالگرد این حادثه تلخ را در  حالی برگزار می‌کنیم که انقلاب اسلامی ۳۸ امین سالگرد خود را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: خدا را شاکریم که ثمره و آثار این‌همه شهادت را می‌بینیم چرا که امروز ایران اسلامی با عنوان قدرت برتر منطقه و سپاه و بسیج ما به‌عنوان مقتدرترین نیروی مسلح در جهان در برابر کسانی ایستادند که بنا بود چندروزه ایران را فتح کنند.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در آن زمان همه محاسبه‌گرها محاسبه کرده بودند که ایران به راحتی شکست می‌خورد اما در یک زمینه محاسبه نکرده بودن و آن در مورد این بود که مملکت ما صاحب دارد، امام غیرازاین که رهبر مملکت ما بود مرجع تقلید جهانی بود و همین سبب شد که در ابتدای جنگ گروه‌های ۱۰ هزارنفری از جوانان به جبهه جنگ شتافتند.

وی بیان کرد:  امروز خدا را شاکریم که به برکت این‌همه مشارکت و ایستادگی راست‌قامت ایستاده‌ایم و رمز پیروزی امروز ایران اسلامی ایستادگی در برابر دشمن است.

توکلی با اشاره به اینکه نکته کلیدی سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری بحث بی‌اعتمادی با آمریکا بود، تصریح کرد: روزی نیست که توطئه و فتنه‌ای علیه ایران و نظام  اتفاق نیفتد و ساده لوحانه است که به غرب و در رأس آن‌ها  به آمریکای جنایت‌کار اعتماد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز با جنگ هشت‌ساله فاصله زیادی داریم اما یمن و سوریه در دید ما است، اگر امروز گذشته را نتوانیم  به تصویر بکشیم می‌توانیم با دیدن این صحنه‌ها متوجه شویم که مدعیان حقوق بشر چگونه با بشریت برخورد می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه آیا تاکنون شما قطعنامه‌ای در محکومیت عربستان سعودی دیده‌اید، گفت: اگر هوشیار و قدرتمند نباشیم همچنین صحنه‌هایی در انتظار ما است اگر یمن قدرت نظامی داشت این‌چنین مردم بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شد؟ امروز وظیفه و تکلیف داریم برای اقتدار جمهوری اسلامی تلاش کنیم، هوشیار باشیم و روزبه‌روز به توسعه‌سازمانی خود و توانمندی داخلی خود بی‌اندیشیم  و هیچ‌گاه به دشمن اعتماد نکنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات کربلای ۲ به همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و ناحیه سپاه کوهدشت بازسازی شده است، اظهارداشت: دو عملیات بزرگ لرستانی‌ها یکی حاج عمران و دیگری کربلای دو بود که بیشترین نقش را لرستانی‌ها به عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام . افسوس ………………….چرا نامی از سالگرد شهدا چنگوله . عاشورای دو ۲۴مرداد ۶۴درسایت های لرستان ازجمله میرملاس برده نشد باز افسوس به سر دبیران

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.