تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مهندس چگنی : اطلاعات ثبت شده مردم در سرشماری کاملا محرمانه است

  • کد خبر : 88634
  • 03 مهر 1395 - 12:30

  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان: اطلاعات ثبت شده مردم در سرشماری کاملا محرمانه و دراختیار هیچ نهادهای قرار نمیگیرد. به گزارش میرملاس ؛ نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان با اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه استان لرستان برگزارشد. چگنی رئییس سازمان برنامه و بودجه و مدیراجرای طرح سرشماری […]

photo_2016-09-24_12-29-54

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان: اطلاعات ثبت شده مردم در سرشماری کاملا محرمانه و دراختیار هیچ نهادهای قرار نمیگیرد.

به گزارش میرملاس ؛ نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان با اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه استان لرستان برگزارشد.
چگنی رئییس سازمان برنامه و بودجه و مدیراجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اینجلسه گفت: سرشماری امسال هشتمین سرشماری است که استاندارد جهانی سرشماری ۱۰ سال یکباراست و سرشماری بعدی در کشور ۱۴۰۵ خواهد بود.
وی اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ در دو مرحله برگزار خواهد شد.
چگنی تسریع کرد: در مرحله اول،خانوارها می‌توانند برای ثبت اطلاعات خود به صورت اینترنتی از سوم مهرماه تا ۲۴ مهرماه به سامان www.sarshomari95.ir مراجعه کنند، و در مرحله دوم افراد می‌توانند از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا ۲۵ آبان ماه توسط ماموران سرشماری بصورت حضوری در سامانه ثبت‌نام نمایند.
مدیر اجرای طرح سرشماری استان با بیان اینکه ۹۳۴ نفر عوامل اجرایی سرشماری در استان هستند، افزود: از این تعداد ۵۵۰ نفر مامور سرشماری، ۸۷ نفر کارشناس فنی، ۱۵ نفر معاون فنی و آموزشی، ۱۲ نفر کارشناس آیتی، ۹ نفر کارشناس، ۱۸۴ نفر راننده و ۷۷ نفر نیز سایر رده‌ها هستند.
وی اظهار کرد: ماموران سرشماری انتخاب شده افرادی بودند که به صورت تمایلی در سامانه مذکور ثبت‌نام کرده‌اند و در نهایت ۵۵۰ نفر از این افراد در امر سرشماری انتخاب خواهند شد.
هادی چگنی تصریح کرد: در هر سرشماری آمار و اطلاعات اخذ شده نقش اساسی دارد و ریاست جمهوری کشور نیز درباره امنیت سرشماری تاکید فراوانی کرده است.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه مسائل اقتصادی و اعمال آن در یارانه‌ها به هیچ وجه در این‌گونه سرشماری‌ها مطرح نیست، اظهار کرد: اطلاعات ثبت شده مردم کاملا محرمانه بوده و به هیچ وجه در نهادهای دیگر ارائه نمی‌شود.

 

 

photo_2016-09-24_12-30-00

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ۴۰ساله دارین آمار میگیرین چه سودی واسه مردم داشته من ک این دوره هیچ اطلاعاتی به این آقایون نمیدم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.