تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کاظمی: نباید مانع تغییراتی که خواست مردم است بشوید

  • کد خبر : 88683
  • 05 مهر 1395 - 10:23

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع مردم فقط این میزهای ریاست نیست. به گزارش میرملاس به نقل از بلوطستان سید حمیدرضا کاظمی با بیان این مطلب در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه معمولان افزود: عده ای با طومارنوبسی مانع امور نماینده شده اند.وی با بیان اینکه سعی کنید […]

3

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع مردم فقط این میزهای ریاست نیست. به گزارش میرملاس به نقل از بلوطستان سید حمیدرضا کاظمی با بیان این مطلب در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه معمولان افزود: عده ای با طومارنوبسی مانع امور نماینده شده اند.وی با بیان اینکه سعی کنید اصول اخلاقی را رعایت کنید تصریح کرد: اگر کار به جایی برسد که منافع مردم در خطر باشد مانع تراشان را در تربیون های رسمی به مردم معرفی می کنم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من پیامم برادری و اتحاد است. وی اضافه کرد:  برادران به اصول دموکراسی پایبند باشید زیرا دموکراسی همان چیزی که شعارش می دهید.

وی با بیان اینکه منافع مردم فقط این میزهای ریاست نیست، افزود: شما نباید مانع تغییراتی که خواست مردم است بشوید. نایب رئیس دوم کمیسون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با اخلاق نقد کنید شما روی همه ی پرونده سازان را سفید کرده اید.

کاظمی  با طرح این سوال که چرا می خواهید اقدامات نظام را به پای منافع خود هزینه می کنید، خاطر نشان کرد: دست برادری و اتحاد را به سوی همه دراز کرده و دست در دست هم نهیم به مهر معمولان و پلدختر را آباد کنیم. نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: من نماینده  همه مردم هستم چه کسانی که رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند.وی گفت: اگر یک حتی یهودی هم بیاید در این شهرستان سرمایه گذاری کند دستش و می بوسم اگر هم منتقد هستید لاقل منصفانه نقد کنید.

سید حمیدرضا کاظمی بیان کرد: من صبورم اما اگر به جایی برسد که منافع مردم در خطر باشد مانع تراشان را در تربیون های رسمی به مردم معرفی می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به تعبیر امام خمینی یک دانشگاه انسان سازی بود.کاظمی ادامه داد: رشادت ها و شجاعت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه دفاع مقدس را رقم زد و با وجود توطئه بیش از پنجاه کشور علیه نظام جمهوری اسلامی این ملت ایران بود که پیروزمندانه از نبرد هشت ساله بیرون آمد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر نماینده ی محبوب و مردمی شهرستان پلدختر و معمولان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.