تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اردشیر در گفتگو با میرملاس: ساماندهی نیروها در پروژه مهر امسال موفقیت آمیز بوده است

  • کد خبر : 88686
  • 05 مهر 1395 - 12:53

محمدحسین اردشیر در گفت و گو با پایگاه خبری میرملاس گفت: در سال تحصیلی جدید در استان لرستان ۳۳۰ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف و حدود ۳۰ هزار فرهنگی فعالیت خود را آغاز کردند. دبیر پروژه مهر و معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه خاطر نشان کرد که […]

dsc_0842

محمدحسین اردشیر در گفت و گو با پایگاه خبری میرملاس گفت: در سال تحصیلی جدید در استان لرستان ۳۳۰ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف و حدود ۳۰ هزار فرهنگی فعالیت خود را آغاز کردند.

دبیر پروژه مهر و معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه خاطر نشان کرد که در بحث ساماندهی نیروهای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در بعضی از دروس معلم زن کم داشتیم. با ابتکار مقام عالی وزارت در نحوه سامان دهی نیروهای جدید فارغ التحصیل شده دانشگاه فرهنگیان توانستیم تا حدودی این مشکل را رفع کنیم. در مجموع ساماندهی نیروهای امسال نسبت به سال قبل موفقیت آمیزتر انجام شد.

اردشیر افزود: انتظار داریم در سال تحصیلی جدید که شیوه نامه هدایت تحصیلی هم نسبت به سال های قبل متفاوت است و در سال آخر متوسطه اول صورت می گیرد از اولیاء انتظار داریم همراه و همکار با دستگاه آموزش و پرورش باشند و کسب اطلاعات در زمینه هدایت تحصیلی را به زمان انتخاب رشته موکول نکنند و نیاز و مصالح جامعه را هم در نظر بگیرند و به مشاوران مدارس اعتماد کنند. در زمینه انتخاب رشته و هدایت تحصیلی باید به توانایی ها و علاقه دانش آموزان توجه کرد و لزوماً اصرار بر یک رشته خاص نداشته باشند. بعضی از رشته ها به صورت کاذب رشد زیادی کرده اند که اکنون تعداد بسیاری فارغ التحصیل بیکار را در این رشته ها می بینیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.