تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دنیا براساس برنامه ریزی و اطلاعات اداره می شود

  • کد خبر : 88719
  • 06 مهر 1395 - 19:31

استاندار لرستان گفت: امروزه دنیا براساس برنامه ریزی و اطلاعات اداره می شود و بدون دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح نمی توان برای کارها برنامه ریزی کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری هوشنگ بازوند روز شنبه در آئین زنگ سرشماری نفوس و مسکن در دبیرستان شاهد خرم آباد افزود: هیچ کشور توسعه یافته ای […]

716094

استاندار لرستان گفت: امروزه دنیا براساس برنامه ریزی و اطلاعات اداره می شود و بدون دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح نمی توان برای کارها برنامه ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هوشنگ بازوند روز شنبه در آئین زنگ سرشماری نفوس و مسکن در دبیرستان شاهد خرم آباد افزود: هیچ کشور توسعه یافته ای پیدا نمی شود که بدون برنامه ریزی صحیح و آمار و اطلاعات به توسعه یافتگی رسیده باشد.
وی با بیان اینکه اطلاعات خانوارها در سرشماری کاملا محرمانه است و در راستای قانون به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات انجام می شود اضافه کرد: این سرشماری ارتباطی به قطع یارانه ها ، افزایش مالیات و امور دستگاه های حمایتی ندارد.
بازوند گفت : سرشماری نفوس و مسکن امسال به دو روش انجام می شود که در مرحله نخست سرشماری به صورت اینترنتی از سوم تا ۲۴ مهرماه جاری انجام خواهد شد.
استاندار لرستان افزود :در مرحله دوم ماموران سرشماری از ۲۵ مهرماه جاری تا ۲۵ آبان ماه به منازل مردم مراجعه و با استفاده از ۵۵۰ تبلت آمار و اطلاعات ثبت خواهد شد.
بازوند بیان کرد :۹۳۴ نفر عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در لرستان هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.