تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

پاکسازی تنگه شیرز توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی

  • کد خبر : 88753
  • 07 مهر 1395 - 15:07

به گزارش میرملاس؛به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان غلامرضا سلیمانی از برگزاری تور یک روزه گردشگری به مناسبت روز جهانی گردشگری در تنگه شیرز شهرستان کوهدشت خبر داد . مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت : این تور یک روزه با حضور […]

به گزارش میرملاس؛به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری لرستان غلامرضا سلیمانی از برگزاری تور یک روزه گردشگری به مناسبت روز جهانی گردشگری در تنگه شیرز شهرستان کوهدشت خبر داد .
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت : این تور یک روزه با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت جناب آقای فردی بیرانوند، دوستداران و فعالان گردشگری، تشکل های مردم نهاد و پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، به منظور بازدید از مناطق بکر و زیبای استان و همچنین بالا بردن آمادگی جسمانی پرسنل یگان حفاظت برگزار گردید .
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان در ادامه افزود :در خلال تور یک روزه ، برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله کلاس آموزشی با حضور اساتید مدعو و بازیهای بومی محلی صورت گرفت .
سرهنگ عباس دولتشاهی گفت :یکی دیگر از اهداف این سفر عملیات پاکسازی دره شیرز از زباله و پسماند بود که توسط کارکنان میراث فرهنگی و پرسنل یگان حفاظت در سطح گسترده انجام گرفت .

 

48_2

 

27_4

 

17_5

 

9_6

 

56_1

 

34_3

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.