تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

عدم اختصاص بودجه به سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 88841
  • 08 مهر 1395 - 11:43

  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت بیان داشت: با وجود پیگیری ها هنوز این اداره به طور کافی به تجهیزات ایمنی دسترسی پیدا نکرده است. به گزارش میرملاس ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت در محل این اداره گفت: در سال ۵۹، تعدادی از آتش نشانان در هنگام اطفاء حریق پالایشگاه ها با حمله ی هواپیماهای عراقی […]

1475079159

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت بیان داشت: با وجود پیگیری ها هنوز این اداره به طور کافی به تجهیزات ایمنی دسترسی پیدا نکرده است.

به گزارش میرملاس ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت در محل این اداره گفت: در سال ۵۹، تعدادی از آتش نشانان در هنگام اطفاء حریق پالایشگاه ها با حمله ی هواپیماهای عراقی به شهادت می رسند.

علی عباسی نژاد با بیان اینکه این روز در سال ۷۹ به تقاضای شورای ایمنی و آتش نشانی و با تصویب شورای عالی به روز آتش نشانی نامگذاری شد؛ افزود: آتش نشانی شهرستان کوهدشت با کمبودها و کاستی هایی روبرو بوده و در این اواخر، تجهیزات و امکاناتی به این اداره اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان کوهدشت در سال گذشته خاطرنشان کرد: در هنگام وقوع سیلاب، آتش نشانی با کمبود تجهیزات روبرو بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان کوهدشت بیان داشت: با وجود پیگیری ها هنوز این اداره به طور کافی به تجهیزات ایمنی دسترسی پیدا نکرده است.

عباسی نژاد، ماشین آلات سازمان آتش نشانی کوهدشت را مستهلک خواند و تصریح کرد: در آتش سوزی های اخیر در شهرستان کوهدشت، برخی از مردم با شکستن شیشه ی ماشین آلات، آتش نشانان را مورد بی مهری قرار دادند.

 وی، با اشاره به اینکه خدمت رسانی به بخش های همجوار طبق اساسنامه بر عهده ی سازمان آتش نشانی کوهدشت نیست؛ خاطرنشان کرد: با توجه به احساس وظیفه و درخواست های ستاد مدیریت بحران، در مواقع لزوم به کمک همشهریان شتافته ایم.

رئیس آتش نشانی شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه خرید ماشین آلات آتش نشانی از محل پرداخت عوارض مردم انجام شده؛ تصریح کرد: برای تأمین امکانات و خرید تجهیزات، در طول ۲ سال اخیر، هیچ گونه بودجه ای به این سازمان تعلق نگرفته است.

عباسی نژاد اظهار کرد: از زمان مسئولیتم در خردادماه سال۹۴، تجهیز آتش نشانی و تجهیز ایستگاه از جمله خدمات رفاهی اقداماتی ازجمله تعمیر و راه اندازی کلیه خودروهای موجود، خرید ست هیدرولیک امداد نجات با کمک شهردار، تجهیز و راه اندازی موتورهای کف کش لجن کش جهت عملیات های آب گرفتگی، خرید دستگاه شارژکبسولهای دستگاههای تنفسی، خرید موتورسیکلت۱۲۵، تهیه ۲ دستگاه موتور روبین کف کش، راه انداز موتور پرتابل گودای وای موجود در انبار اتش نشانی، راه انداز موتور برق، تعمیر پمپ های آتش نشانی توسط پرسنل سازمان، راه اندازی سالن ورزشی به منظور امادگی جسمانی نیروها، خرید لباس های مناسب برای پرسنل با آرم اتش نشانی کوهدشت انجام شده است.

گفتنی است مراسم روز آتش نشانی در شهرستان کوهدشت با حضور شهردار، ریاست شورای شهر، سیاوش رحیمی، عضو شورای شهر و کارکنان این اداره برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.