تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

همه چیز به کام پرسپولیس؛ گولچ قهر کرد و العربی دژاگه را نمی خواهد

  • کد خبر : 88844
  • 08 مهر 1395 - 11:55

  میرملاس: به نظر می رسد که همه چیز مهیای پیوستن دژاگه به پرسپولیس است. از یک طرف العربی این بازیکن ایرانی را نمی خواهد و از طرف دیگر با قهر گولچ جای خالی برای پیوستن دژاگه به سرخ پوشان مهیا شده است. پرسپولیس در فصل جاری تیمی با کیفیت است و ستاره های زیادی […]

5008

 

میرملاس: به نظر می رسد که همه چیز مهیای پیوستن دژاگه به پرسپولیس است. از یک طرف العربی این بازیکن ایرانی را نمی خواهد و از طرف دیگر با قهر گولچ جای خالی برای پیوستن دژاگه به سرخ پوشان مهیا شده است.

پرسپولیس در فصل جاری تیمی با کیفیت است و ستاره های زیادی در ترکیب خود دارد. به نظر می رسد که این تیم نه تنها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است بلکه نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا را هم در دستور خود قرار داده است.

اشکان دژاگه بازیکنی است که سرخ پوشان به دنبال جذب او هستند و به نظر می رسد  که همه چیز در مسیر پیوستن این بازیکن به پرسپولیس است.

خبر خوب برای پرسپولیس اینکه العربی با تمدید کردن قرارداد مهاجم برزیلی خود اشکان دژاگه را جواب کرد و دیگر این بازیکن ایرانی جایی در العربی نخواهد داشت.

خبر دوم که می تواند برای هواداران پرسپولیس خوب باشد این است که گولچ مدافع خارجی این تیم که سرخ پوشان مدتها است به دنبال جواب کردن او هستند قهر کرده و به کشورش برگشته است. او حتی نام پرسپولیس را از صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام حذف کرده و این نشان می دهد که دیگر نمی خواهد به تهران برگردد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.