تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

جوان مومن کارآمد ثروت واقعی کشور است

  • کد خبر : 88848
  • 08 مهر 1395 - 12:47

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، در هفتم مهرماه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزش‌های والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه‌ی وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده‌ی ایفای نقش خود -در […]

photo_2016-09-29_12-39-54

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، در هفتم مهرماه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزش‌های والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه‌ی وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده‌ی ایفای نقش خود -در صورت نیاز- باشند. به لطف و توفیق الهی، فردای کشور به‌مراتب بهتر و درخشان‌تر از امروز آن خواهد بود.

دوران دفاع مقدس، آزمونی دشوار بود که در آن، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار، و کارهای برجسته و درخشانی به‌دست نیروهای ارتش انجام شد. در این قیامت کبرا و معرکه‌ی عظیم، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با اتکا به نیروی ایمان و مقاومت و اعتماد به خدا و متکی به روح‌الله، قیامِ لله کردند و توانستند بر همه‌ی قدرت‌ها غلبه کنند.

ایشان در ادامه فرمودند: جوان مومن کارآمد ثروت واقعی کشور است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.