تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مسوولان دورود موضع خودشان را مشخص کنند؛ بازی در خرم‏آباد یا دورود؟!

  • کد خبر : 8918
  • 14 شهریور 1391 - 18:36

مسوولان دورود موضع خودشان را مشخص کنند بازی در خرم‏آباد یا دورود؟! به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از اینکه هفته گذشته مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏آباد برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر خبر داد، این خبر بازتاب‎های زیادی بین مردم و مسوولان استان داشته است. نیکوخصال عنوان کرده بود: استاندار […]

مسوولان دورود موضع خودشان را مشخص کنند

بازی در خرم‏آباد یا دورود؟!
به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از اینکه هفته گذشته مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏آباد برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر خبر داد، این خبر بازتاب‎های زیادی بین مردم و مسوولان استان داشته است.

نیکوخصال عنوان کرده بود: استاندار با توجه به خواسته مردم و مسوولان دورود برای آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏آباد، دستور داد دوباره کار بازسازی و تجهیز این ورزشگاه را از سر بگیریم‏ و در این راستا روزی ۱۶ ساعت کار انجام می‏گیرد تا این ورزشگاه برای دیدار گهر با نفت تهران در هفته نهم آماده شود.

اعضای تیم گهر زاگرس دورود بارها و بارها اعلام کرد‏ه‏اند که تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود شرایطی فراهم شود تا در استان بازی کنند و این در حالیست که مسوولان شهرداری دورود طبق گفته خودشان به هیچ وجه مایل نیستند گهر به‏جز دورود در شهرستان دیگری از استان لرستان بازی کند.

این صحبتها در حالی عنوان شده که مسوولان شورا و شهرداری دورود در تاریخ اول مردادماه کتباً نامه نوشته و ابراز تمایل کرده‏اند تا آماده شدن ورزشگاه این شهر، دیدارهای خانگی گهر در شهرستان دیگری از استان با اولویت خرم‏آباد برگزار شود اما اظهارنظرهای تازه آنها با این نامه مغایرت دارد.

در این خصوص شهردار دورود به ما گفت: صحبت‏های نیکوخصال مدیرکل ورزش و جوانان لرستان موضع‎گیری‎های بدی را به دنبال داشته و اصلاً موافق نیستیم بازی‎ها در خرم‏آباد برگزار شود.

بهرنگ دالوند با بیان اینکه بازی‏ها باید در دورود برگزار شود به ورزشگاه دستغیب شیراز اشاره کرد و ادامه داد: در دیدار گهر با فجر سپاسی در این ورزشگاه بودم و با صراحت می‏گویم ورزشگاه تختی دورود به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است.

وی با بیان اینکه چرا ورزشگاه آنها با مشکلاتی که دارد تایید می‏شود؟ خاطرنشان کرد: این ورزشگاه نور مناسب نداشت و به خدا قسم از روی سکو توپ را نمی‏دیدیم، اسکوربرد نداشت و تعداد صندلی‏ها زیر ۲ هزار بود اما ورزشگاه دورود که بهتر است تایید نمی‏شود.

شهردار دورود عنوان کرد: ما با برگزاری بازی در خرم‏آباد کاری نداریم و این مخالفت هم نظر مردم است اما متقاضی هستیم با توجه به اقداماتی که در ورزشگاه تختی دورود اجرا شده، بازی‎ها هرچه سریع‎تر در این شهر برگزار شوند.

دالوند تصریح کرد: ما این همه زحمت کشیده‏ و ورزشگاه را آماده کرده‏ایم؛ استاندار لطف کرده و اسکوربرد آماده شده، وضعیت نور هم به‏زودی درست می‏شود، کمتر از یک هفته دیگر تمام اسکلت آن نصب و صندلی‎ها به‏زودی تمام می‏شود.

وی در پایان گفت: آقای نیکوخصال که گفته بازی‎های گهر در خرم‏آباد برگزار می‏شود حرف سیاسی زده و باید خودش جوابگو باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. آقای دالوند حالا چه فرقی میکنه خرم آباد یا درود یا بروجرد باشه.مهم اینه استان لرستان باشه هر چی باشه از کرج بهتره،(گن خومو د خو مردم بیتره)

  2. وی در پایان گفت: آقای نیکوخصال که گفته بازی‎های گهر در خرم‏آباد برگزار می‏شود حرف سیاسی زده و باید خودش جوابگو باشد.

    حرف سیاسی …..من نمیدونم ماچرا اینقدر بدبختیم …….خداوکیلی بیشتر از این از مسئولین لرستان انتظار نمیرود…..اصلا یکی از مهمترین دلایل اینکه لرستان پیشرفت نمیکنه همین حسودی گری ما است که چشم پیشرفت همشهری خودمان را ندایم …..

  3. واقعا برای مسئولین و برخی از همشهریانم متاسفم که تا این حد تنگنظری میکنند ، شما ببینید طیف طرفداران گهر تا کجاهای ایران گسترش یافته و آنوقت میخواهید با این دیدگاهایتان آنرا محدود کرده و انحصای کنید . ترا بخدا از آذری ها یاد بگیرید واز حصار تعصبات مخرب خارج شوید

  4. تا این لج و لج بازیهای بچه گانه بین مسئولان است آش همینه و کاسه همین (از ماست که بر ماست ) وقت نیست بزرگ بشین ؟

  5. بس کنید دیگه لج ولج بازی ش————————————————–رمنده

  6. در واقع این موضع گیری دالوند به خاطر مصاحبه نیکوخصال است که در پایان آن از شهرداری خواسته بود تیم را رها کند! فراموش نکنید دالوند خودش از دالوندهای خرم اباد است و دورودی نیست و کاملا به لهجه خرم ابادی حرف می زند. این دعوای نیکوخصال و دالوند است ودعوای دورودی و و خرم ابادی نیست. هم نیکوخصال سوتی می دهد و هم دالوند (وقتی نیکو خصال گفت تیم به خرم اباد می آید نمی شد به گرفتن مالکیت آن از شهرداری دورود اشاره نکند؟ این حرف وی را اینطور در دورود تفسیر کردند که می خواهند با کنار زدن شهرداری تیم را صاحب شوند و با نام یک کارخانه خرم ابادی روانه میدان کنند.)!

  7. مردم شهر دورود دوست دارن بازی کرج باشه تا خرم آباد ..

  8. متاسفانه در طول سالها آنقدر خرم آبادیها به علت مرکز استان بودن در حق دیگر شهرها حق کشی نموده اند وبودجه هارو برای خودشان مصادره نمودهاند که نه تنها دورودیها بلکه خیلی از دیگر شهرهای استان دوست دارند تیم به خرم آباد نرود. اصلا این همه اسرار برای اینکه تیم به خرم آباد برود برای چیست ؟ آیا مسولین خرم آباد انقدر ورزش دوست هستند ؟ اگر اینطوریه بروند از تیمهای خرم آبادی حمایت کنند تا یکی بعد از دیگری منحل نشوند ویا سقوط ننمایند. بحث تیم گهر بحث ورزشی نیست . از وقتی تیم گهر به لیگ برتر راه یافت تمامی مسولین استانی به جای حمایت شروع به دسیسه چینی وکارشکنی نمودند تاتیم رابه آن طرف گردنه ببرند .البته که هیچ گاه این موضوع را فریاد نمیزنند .واین کمکی هم که استانداری نمود .توسط استاندار انجام شد که اونهم خرم آبادی نیست وحتی لر هم نیست. حتی یکی از هم استانیهای عزیز خرم آبادی در وبلاگ خود نوشته بود دورودیها تیم رابرای خودشان میخواهند ولی انتظار دارند بودجه آن رادیگران بدهند . این نشان میدهد این عزیزان خیال میکنند بودجهای که از طرف کشور به استان داده میشود فقط مربوط به خرم آباد است ودیگر شهرها حقی ندارند واگر خرم آبادیها دلشان بخواهد بودجه ای به دیگران بدهند . واین کار رانیز در زمان انجام میدهند. وبه صورت کلی خرم آباد نه خودش پیشرفت میکند ونه اجازه میدهد شهر دیگری پیشرفت نماید.

  9. یکی نیست از آقای نیکوخصال بپرسه چرا به جای اینکه از آماده سازی استادیوم دورود حمایت کنید تا زودتر آماده بشه .از روز اول ساز بردن تیمو به خرم آباد زدید . شما یکی از مسولین ایجاد طفرقه در بین هم استانیها هستید . وتنها کسی از مسولین که تابه حال به تیم گهر دورو کمک کرده فقط استاندار بوده و متاسفانه دیگر هیچ.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.