- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مسوولان دورود موضع خودشان را مشخص کنند؛ بازی در خرم‏آباد یا دورود؟!

[1]

مسوولان دورود موضع خودشان را مشخص کنند

بازی در خرم‏آباد یا دورود؟!
به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از اینکه هفته گذشته مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏آباد برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر خبر داد، این خبر بازتاب‎های زیادی بین مردم و مسوولان استان داشته است.

نیکوخصال عنوان کرده بود: استاندار با توجه به خواسته مردم و مسوولان دورود برای آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‏آباد، دستور داد دوباره کار بازسازی و تجهیز این ورزشگاه را از سر بگیریم‏ و در این راستا روزی ۱۶ ساعت کار انجام می‏گیرد تا این ورزشگاه برای دیدار گهر با نفت تهران در هفته نهم آماده شود.

اعضای تیم گهر زاگرس دورود بارها و بارها اعلام کرد‏ه‏اند که تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود شرایطی فراهم شود تا در استان بازی کنند و این در حالیست که مسوولان شهرداری دورود طبق گفته خودشان به هیچ وجه مایل نیستند گهر به‏جز دورود در شهرستان دیگری از استان لرستان بازی کند.

این صحبتها در حالی عنوان شده که مسوولان شورا و شهرداری دورود در تاریخ اول مردادماه کتباً نامه نوشته و ابراز تمایل کرده‏اند تا آماده شدن ورزشگاه این شهر، دیدارهای خانگی گهر در شهرستان دیگری از استان با اولویت خرم‏آباد برگزار شود اما اظهارنظرهای تازه آنها با این نامه مغایرت دارد.

در این خصوص شهردار دورود به ما گفت: صحبت‏های نیکوخصال مدیرکل ورزش و جوانان لرستان موضع‎گیری‎های بدی را به دنبال داشته و اصلاً موافق نیستیم بازی‎ها در خرم‏آباد برگزار شود.

بهرنگ دالوند با بیان اینکه بازی‏ها باید در دورود برگزار شود به ورزشگاه دستغیب شیراز اشاره کرد و ادامه داد: در دیدار گهر با فجر سپاسی در این ورزشگاه بودم و با صراحت می‏گویم ورزشگاه تختی دورود به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است.

وی با بیان اینکه چرا ورزشگاه آنها با مشکلاتی که دارد تایید می‏شود؟ خاطرنشان کرد: این ورزشگاه نور مناسب نداشت و به خدا قسم از روی سکو توپ را نمی‏دیدیم، اسکوربرد نداشت و تعداد صندلی‏ها زیر ۲ هزار بود اما ورزشگاه دورود که بهتر است تایید نمی‏شود.

شهردار دورود عنوان کرد: ما با برگزاری بازی در خرم‏آباد کاری نداریم و این مخالفت هم نظر مردم است اما متقاضی هستیم با توجه به اقداماتی که در ورزشگاه تختی دورود اجرا شده، بازی‎ها هرچه سریع‎تر در این شهر برگزار شوند.

دالوند تصریح کرد: ما این همه زحمت کشیده‏ و ورزشگاه را آماده کرده‏ایم؛ استاندار لطف کرده و اسکوربرد آماده شده، وضعیت نور هم به‏زودی درست می‏شود، کمتر از یک هفته دیگر تمام اسکلت آن نصب و صندلی‎ها به‏زودی تمام می‏شود.

وی در پایان گفت: آقای نیکوخصال که گفته بازی‎های گهر در خرم‏آباد برگزار می‏شود حرف سیاسی زده و باید خودش جوابگو باشد.