تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

موزه‌های صنعت بروجرد و قوم لک الشتر احداث می‌شود

  • کد خبر : 8956
  • 15 شهریور 1391 - 23:12

  به گزارش میرملاس نیوز ؛سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از اجرای مراحل پایانی عملیات احداث موزه‌های صنعت شهرستان بروجرد و قوم لک شهرستان الشتر خبر داد.  «عباس گودرزی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: احداث این موزه‌ها در اولویت برنامه‎های عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از اجرای مراحل پایانی عملیات احداث موزه‌های صنعت شهرستان بروجرد و قوم لک شهرستان الشتر خبر داد.

 «عباس گودرزی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: احداث این موزه‌ها در اولویت برنامه‎های عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان است و هم‌اکنون عملیات احداث موزه صنعت با ۲۰۰ میلیون و موزه قوم لک با ۴۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

 وی ادامه داد: هم‌اکنون نزدیک به ۹۰ درصد تجهیزات این دو موزه خریداری شده و به محض تمام شدن عملیات مرمت و بازسازی ابنیه در نظر گرفته شده، موزه‌ها را در اسرع وقت راه‌اندازی می‌کنیم.

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: در شهرستان بروجرد، طرح راه‌اندازی موزه مشاهیر در دستور کار است اما اجرای این عملیات را به زمانی پس از احداث موزه صنعت ورشوسازی این شهر‌ستان تاریخی موکول کردیم تا طرح‌هایمان را براساس زمانبندی وعده داده شده به اتمام برسانیم و طرح‌ها را نیمه‎کاره به حال خود رها نکنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دست مسئولین درد نکنه
    اماچقدر فرق هست بین موزه ۲۸۵ هکتاری میراث روستایی گیلان یا موزه ۷۲۵ هکتاری میراث فرهنگی اصفهان با موزه های لرستان ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.