تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کریمی فر: هوشمندسازی مدارس روستایی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 89649
  • 27 مهر 1395 - 8:17

گودرز کریمی فر در بازدید از شهرستان دوره چگنی تاکید کرد : آموزش و پرورش با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی ، بنیاد برکت و قرار گاه سازندگی خاتم تلاش می کند تا فضاها و امکانات مناسب آموزشی را برای دانش آموزان مناطق محروم و صعب العبور فراهم کند . وی تصریح کرد : امروز […]

photo_2007-01-01_01-48-43

گودرز کریمی فر در بازدید از شهرستان دوره چگنی تاکید کرد : آموزش و پرورش با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی ، بنیاد برکت و قرار گاه سازندگی خاتم تلاش می کند تا فضاها و امکانات مناسب آموزشی را برای دانش آموزان مناطق محروم و صعب العبور فراهم کند .

وی تصریح کرد : امروز عدالت آموزشی از مرز شهرها و مناطق برخوردار فراتر رفته و طعم عدالت آموزشی کام دانش آموزان محروم و کم برخوردار را شیرین ساخته است .

کریمی فر بر استعدادهای بالقوه دانش آموزان روستایی و محروم هم تاکید کرد و گفت : سهم عمده ای از توفیقات آموزش و پرورش توسط دانش آموزان مناطق محروم رقم می خورد . وی رسالت دستگاه تعلیم و تربیت را خطیر برشمردو گفت : خوشبختانه با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد استان و خیرین کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به هلی برد مدارس پیش ساخته در مناطق صعب العبور استان و مدارس هوشمند در مناطق محروم  و روستایی استان اشاره کرد .

وی در ادامه به وجود ۳۵۰ کلاس زیر ۵نفر در استان لرستان اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش مصمم است تا زمینه تحصیل دانش آموزان را در سطح استان فراهم کندو حتی نسبت به تحصیل یک دانش آموز در یک روستا هم بی تفاوت نبوده است . کریمی فر به توزیع عادلانه امکانات و منابع در سطح استان هم اشاره کردو گفت : سهم مناطق محروم و کم برخوردار پررنگ تر سایر مناطق دیده  در نظر گرفته خواهد شد .

وی در ادامه پای صحبت های  دانش آموزان ، معلمان و دبیران نشست و دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات آنها صادر کرد . کریمی فر هم چنین در این بازدید با اختصاص منابع مالی و امکانات مناسب آموزشی برای مدارس این منطقه موافقت کردو با اهداء  لوح تقدیرو هدایایی از زحمات معلمان این مدارس تجلیل کرد .

فرماندار شهرستان دوره چگنی هم در این بازدید از آموزش و پرورش به دلیل نگاه جامع به توسعه عدالت آموزشی تجلیل کرد و افزود :  از دستگاه تعلیم و تربیت که رسالت خطیر فرهنگ سازی در اجتماع را بر عهده دارد غیر از این حرکت مطلوب و مناسب فرهنگی انتظار دیگری نمی رود .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جناب کریمی هوشمند سازی مدارس روستایی پیش کش، شما امکانات لازم برای هنرستان ها ی داخل شهر کوهدشت (حرفه ای شهید چمران ) فراهم نمایید.دریغ از یک کلاس هوشمند یا حتی کارگاه لطفا بازدیدی داشته باشید

  2. آقای کریمی میدونی مدارس غیرانتفاعی شهرستان کوهدشت خیلی ببخشید وضعیت نامناسبی دارند کی باید به فکر بچه های مردم باشد خداوکیلی کی به این مدارس مجوز میده

  3. آقای کریمی راست میگی نفست خیلی گرم است فعلا مدارس شهر رادرست کن خدا وکیلی اگه مثل برخوردار فکر کنی که کوهدشت رابه ….. کشانده کاملا دراشتباهی لطفا قدم رنجه کن وسری به کوهدشت بزن.

  4. جناب کریمی با حرف همه چی درست درسته،بابا تو رو خدا ی سری بزن به بعضی مدارس شهری کوهدشت تا ببینی اوضاع چطوره!!!!!!

    همین هنرستان حرفه ای چمران که مطرح شد امکاناتش واقعا ضعیف ضعیفه

  5. آقای کریمی مدارس کوهشت بدبخت موندن برا خریدیک مایع دست شویی تا چه رسد به هوشمند سازی کلاسها آن هم در روستا ها

  6. جناب آقای کریمی واقعا از اوضاع اداره بی خبری پس تورا چه به این …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.