تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

معاون استاندار: تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان نیازمند مدیریت جهادی است

  • کد خبر : 89676
  • 28 مهر 1395 - 12:37

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان نیازمند مدیریت جهادی است. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، مهرداد غضنفری پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره ۲۶۱ شهید کارمند استان لرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی فعالیت و تلاش در جبهه اقتصادی به طور جدی […]

2243871

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان نیازمند مدیریت جهادی است.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، مهرداد غضنفری پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره ۲۶۱ شهید کارمند استان لرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی فعالیت و تلاش در جبهه اقتصادی به طور جدی مورد توجه مسولان است و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است.

وی افزود: هر کس در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع نیازها و چالش های جامعه حرکت کند، اجر شهید را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: هرکس در این مسیر و بر اساس اصول مدیریت جهادی تلاش کند هم به طریق اولی از اجر و صواب شهادت، برخوردار است.

غضنفری با بیان اینکه به برکت تلاش و حرکت دولت در مسیر اسلامی والگوی جهانی شدن، شعارهای اقتصاد مقاومتی در کشور و به ویژه استان لرستان تحقق یافته اند، گفت: انتخاب استان لرستان به عنوان یکی از سه استان الگو و پایلوت اقتصاد مقاومتی نشان دهنده تلاش در این مسیر است.

وی عنوان کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در استان لرستان، نمود عملی داشته و به خوبی ملموس است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی روز به روز ظرفیت های جدیدی در استان لرستان برای سرمایه گذاری ایجاد می شود و در مدتی که لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شده است هزاران میلیارد سرمایه گذاری در استان انجام شده است.

غضنفری خاطر نشان کرد: در این راستا مسئولان استان نیز باید به صورت تکلیفی عمل کنند و رضایت مردم و پاسداری از خون شهدا در دستور کار آنها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حاکم بر کشور در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرا و تاثیرگذاری برنامه های اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی با عناوینی از جمله مدیریت جهادی، جهاد سازندگی و … هستیم و امروز نیز الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری برای توسعه اقتصادی، پاسداشت دستاوردهای انقلاب و حراست از خون شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: طی این مسیر در شرایط فعلی نیازمند وحدت و همدلی است تا به مانند گذشته اهداف استکبار و مبارزه آنها در قالب های تهدید و تحریم باز هم به شکست بی انجامد کما اینکه تا کنون شعارهای اقتصادی ما تحقق یافته اند و استکبار در همه زمینه ها شکست خورده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دراین همایش شعرزیبایی بنام روزگار وصل ازعلی محمدامرایی دروصف شهدا بااجرای اقای هدایتی مجری توانمندصداوسیمای استان قرائت شدکه مورداستقبال حضارقرارگرفت این شعر زیبا توسط حیدری مدیرکل بهزیستی به هدایتی داده شده بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.