تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فرماندار پلدختر به رومشکان رفت/ کابینه بازوند ترمیم می شود

  • کد خبر : 89689
  • 29 مهر 1395 - 8:29

استاندار لرستان با بیان اینکه فرمانداران ‌پلدختر و رومشگان تغییر کردند، گفت: ‌نعمت‌الله دستیاری (رئیس ستاد روحانی در سال ۹۲) به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر و نورالدین درمنان (فرماندار قبلی پلدختر) ‌به عنوان فرماندار جدید ‌رومشگان انتخاب شدند. نورالدین درمنان در شهریور ماه سال گذشته به عنوان فرماندار شهرستان پلدختر منصوب شد که اکنون با […]

photo_2016-10-20_17-48-25-768x432

استاندار لرستان با بیان اینکه فرمانداران ‌پلدختر و رومشگان تغییر کردند، گفت: ‌نعمت‌الله دستیاری (رئیس ستاد روحانی در سال ۹۲) به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر و نورالدین درمنان (فرماندار قبلی پلدختر) ‌به عنوان فرماندار جدید ‌رومشگان انتخاب شدند.

نورالدین درمنان در شهریور ماه سال گذشته به عنوان فرماندار شهرستان پلدختر منصوب شد که اکنون با برکناری محمد محمدی‌نژاد به‌عنوان فرماندار شهرستان رومشکان معرفی‌ شده است؛ درمنان قبل از سکانداری فرمانداری پلدختر، فرماندار شهرستان دوره چگنی بود و اکنون رومشگان سومین شهری است که در دولت تدبیر و امید سکان هدایتش به وی سپرده می شود.

82086449-70747398

 

                             نورالدین درمنان فرماندار جدید رومشگان

محمد محمدی نژاد فرماندار سابق رومشگان نیز پیش از این در بهمن ماه سال ۹۲ به عنوان نخستین فرماندار شهرستان رومشکان معرفی شده بود.

محمدی نژاد پس از برگزاری انتخابات ۷ اسفند ۹۴ رومشگان زیر ذره بین انتقادات فعالان سیاسی و اجتماعی قرار گرفت. وی اکنون پس از ۸ ماه از مسئولیت خود برکنار شد.

 

%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af1

 

                            محمد محمدی نژاد فرماندار سابق رومشگان

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲۲
  1. امروز چنان باش که فردا چو روی/// خندان تو برون روی و گریان همه کس

  2. آخر و پایان دنیا مردنست// توشه ها را نزد قاضی بردنست

    خیلی باید مراقب باشیم، حق الناس خیلی سخت است بیچاره و بد بخت کسی که حق الناس بر گردنش سنگینی می کند

  3. بله این صندلی ها ب کسی وفا نکرده…

  4. اخرش فرماندار رفت یا نه؟

  5. خدا نگهدارش انسانی متواضع ومردم دار بود

  6. درود بر رومشکان قهرمان

  7. خدایا شکر به عظمتت
    خدایا تو رو به اه دل حضرت زینب قسم ریشه هر چه ادم …

  8. مسلما از عملکرد خودش راضی نیست

  9. جهت اطلاع اصلاح طلب اولی با این ادبیات که می دونم کی هستی ، ایشان با لیاقت اولین فرماندار شهرستان رومشکان بودند و با افتخار اونجا رو ترک کردند ولی تو و دوستانت که جز ادعایی خالی چیزی دیگه ای در چنته ندارید لیاقتتون اون اتاقیه که درش هستید جناب آقای ….. تا حالا بعد از بیست و چند سال خدمت جز پشت سر دیگران بد گویی کردن چه کارنامه درخشانی در سوابقتون هست به جای این اظهار نظر یه کمی به فکر خودتان باشید شاید شما هم در گوشه ای از این مملکت فرماندار!!!!!!!!!!!!!!!!! شدید

  10. حضرت علی (ع) می فرماید اگر اگر این پست و مقام ها ماندنی بود به من نمی رسید

  11. با سلام..
    آقای محمدی نژاد انسانی مومن و باتقوا، کاردان و پیگیر و متواضع و خاکی هستند.
    تمام این درشت گویی های هتاکانه فط ناشی از عملکرد ایشان در انتخابات بیان شده، وگرنه اصلاح طلبان و اصولگرایان به عملکرد مدیریتی محمدی نژاد در اداره شهرستان رومشکان نمیتوانند هیچ انتقادی وارد کنند ، اکثر این نظرات صرفا سیاسی از زبان کسانی بیان میشود که خود مسند نشینان بی تقوای گذشته اند، به عنوان کسی که از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد فرماندار رومشکان بوده ام معتقدم در انتخابات رومشکان از ایشان کار دیگری ساخته نبود و قدرت ملکشاهی اجازه کار بیشتری را به ایشان نمیداد و هر کسی غیر از محمدی نژاد بود نمیتوانست بهتر عمل کند….
    رومشکان سرزمین انتخابات قبیله ای و برار بش و سراسر … است و در تمام ادوار چنین بوده است چه برای قبادی و امامی و چه برای ملکشاهی..
    انصاف داشته باشید و دنیای خود را فئای آخرت دیگران نکنید .. تمام تقصیر محمدی نژاد در رومشکان به ۲۰ درصد هم نمی رسد

  12. آقای همکار ما نباید به هر قیمتی زندگی کنیم بلکه باید خوب زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم

  13. امیدوارم صاحب امتیاز نظرات موافقین ایشان رانیز تاییدوفقط یک جانبه قضاوت نفرمایند

  14. آزاده سرافراز ایران اسلامی امتحان خودش ر ا پس داده است-،،،،،،،میزخدمت خدمت است هرکجا باشد.فقط عقده است که میماند برای مخالفین.

  15. همچین فرمانداری (محمدی نژاد) هیچ وقت به رومشکان نخواهد آمد. حیف شد قدرش را ندانستیم.

  16. چرا باید دلواپس ونگران پست ومقامی بود که به فرمایش علی (ع )از آب بینی بز ولنگه کفش بی ارزش تر است.

  17. چون شما ها رای نیاوردید ایشان کافر است اگه در انتخابات پیروز می شدید ایشان فردی آزاده و بسیجی دلاوری بود نه شما و امثال شما همان تفکری رو دارید که فتنه گران ۸۸ داشتند هر کس که لیاقت ندارد جایگاهی در این جامعه داشته باشد دیگران را محکوم به خیانت و کم کاری می کند . یه کم از خدا بترسید و به دیگران توهین نکنید من مطمئن هستم آقای محمدی نژاد از شمایی که ایشان را خدا می ترسانید باتقوا تر و مومن تر است و لطفا این کلمات قصار رو در وصف خوبی ایشان به کار ببرید

  18. خدانگهدار، آزاده ی سربلند، سرافراز، شجاع شماامتحان خودرازمانی پس دادیدکه زیرشکنجه صدام حاضرنبودیدقدمی عقب نشینی کنیدحاضرنبودیدبه عراقیهاباج دهیدوبه رهبرانقلاب توهین کنید تاشایدشماراازسایراسرا استثنا بدارند.هرجاهستی زنده وموفق باشی

  19. یکی از مختصات انسانهای آزاده پاکدستی و امانتداریست

  20. ومن الله التوفیق، ازخداوند متعال سربلندی و سعادت را ضمن سایه رهبر معظم برای برادر مومن و متواضع جناب آقای فرماندار سابق محمدی نژاد خواستارم.

  21. دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را
    چندان امان نداد که شب را سحر کند

  22. محمدی نژاد ایشالله پشت به پشت ماه صفر بری دیگه برنگردی
    ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.