- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

افزایش ۷۰ درصدی کشف اموال سرقتی در کوهدشت

[1]
افزایش ۷۰ درصدی کشف اموال سرقتی در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت از افزایش ۷۰درصدی کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، علی دالوند گفت: ماموران انتظامی کوهدشت در اجرای طرح مبارزه با افراد متخلف و ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضایی در مدت نیمه اول بهمن امسال هفت فقره سرقت اموال را کشف و ضبط کردند که در مقایسه با مدت مشابه، ۷۰درصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

وی در ادامه به رشد ۵۰ درصدی کشف موتورسیکلت سرقتی، ۱۰۰ درصدی کشف کلاهبرداری و کشف کالای قاچاق، ۴۴ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی کوهدشت در ادامه کشف دو فقره اموال سرقتی و دستگیری دو نفر را از نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت در این شهرستان عنوان کرد.

دالوند همچنین به کشف ۲۴۵ متر سیم برق سرقتی و دستگیری یک نفر در این شهرستان در روز گذشته اشاره کرد و گفت: در پی‌ دو فقره سرقت سیم برق شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط، در مورخ ۱۳ و ۱۶ بهمن ماه امسال، ماموران کلانتری ۱۱ کوهدشت با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده که با تحقیقات معموله سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به سرقت دو فقره سیم برق معترف و اظهار داشته مقدار سیم سرقتی را به یک نفر مالخر فروخته که تلاش جهت دستگیری مالخر ادامه دارد.