تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

اگرهمراه بیمار نبود،بیمارستان کوهدشت دچار حادثه می شد

  • کد خبر : 8975
  • 16 شهریور 1391 - 6:56

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ حضوراتفاقی همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی کوهدشت باعث شد تا این بیمارستان طعمه ی حریق نشود. عصر جمعه ۱۰ شهریورفردی که همراه بیمار بود به محض ورود به بیمارستان متوجه شد که دود محوطه ی جنوبی بیمارستان را در برگرفته است. همراه بیمار پس از عبور از بخش […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حضوراتفاقی همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی کوهدشت باعث شد تا این بیمارستان طعمه ی حریق نشود.
 عصر جمعه ۱۰ شهریورفردی که همراه بیمار بود به محض ورود به بیمارستان متوجه شد که دود محوطه ی جنوبی بیمارستان را در برگرفته است. همراه بیمار پس از عبور از بخش بیماران خود را به محل رساند که با آتش سوزی بلوار جنوبی بیمارستا ن روبه شد. این همراه بیمار گفت : کسی نبود .چند بار اطراف را صدا زدم اما هیچ کس نبود. چند ماشین ده متر دورتر ، درمسیر پیش روی آتش پارک کرده بودند که اگر آتش به آن ها می رسید فاجعه ی بزرگی در بیمارستان رخ می داد. وی ادامه داد : با وجود نبود وقت کافی چاره ای جز این نبود که به تنهایی آتش را مهار کنم. شیلنگ چمن کناری را که دور درختان حلقه خورده بود را به زحمت باز کردم وخودم را به آتش رساندم. برگ های خشک ریخته شده پای درختان آتش را به سرعت به ماشین ها نزدیک کرده بود که توانستم جلوی آن را بگیرم. این همراه بیماردر ادامه گفت : بعد از این که آتش را به کلی خاموش کردم یکی از پرسنل که اتفاقی از آن جا عبور می کرد با قسمت تاسیسات وچند قسمت دیگر تماس گرفت اما بعد از گذشت نیم ساعت کسی به محل نیامد. من هم محوطه را ترک کردم و سراغ مادرم رفتم که دربیمارستان بستری بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. درود بر شرفت ای همشهری عزیز
    ما برای اداره این شهر و کشور افراد وظیفه شناس و بی توقعی همچون شما نیاز داریم.

  2. فقط بیمارستان اتیش نگرفته بود،که اونم…
    خداخیرش بده..

  3. خدا خیرتون بده
    اما چقدر دوست داشتم به مسئولین بیمارستان بگم خدا خیرشون بده !….

  4. خداعظتت بده ای شهروند عزیز .خدارا شکر که شما حواس جمع بودید وگرنه همین یکی یک دونه بیمارستان را از دست می دادیم.

  5. با وجود اینکه به مردم کوهدشت همیشه ظلم میشود و کسی نیست درد این مردم را جویا شود اما باز این مردم هستند که به داد دولت می رسند چی میشد اگر این شهر هم مورد لطف دولتمردان قرار میگرفت!!!

  6. بیمارستان . یا درمانگاه ..درمانگاه هم نیست .

  7. با تشکر از این شهروند عزیز ، ای کاش حرفی نمیزدید تا همش میسوخت شاید یه دونه نو (جدید ) بهمون میدادن با کلی امکانات جدید و….

  8. کم نیستند دردهای این دیار که اشک مردم را سرا زیر کرده اند . کم نیستند بدبختی های مردمی که زیر آوار بازیهای سیاسی و نا جوانمردانه کسانی که دم از جوانمردی میزنند و روز به روز جیبهایشان درازتر و حرص وتمعشان بیشتر می شود .
    آه سرزمین خسته ام اه مردم شریف کوهدشت ، سالهاست مادرانمان گریه می کنند و خود نیز به این آتش ویرانگر هیزم اضافه می کنیم تا در کنار هم بیشتر بسوزیم ، اینجا مزار انسانیت شده و هر روز زخمی ، هر روز دردی ، بر پیکر مان وارد میشود تا بدانیم و بدانند اینجا دستها زیر شعلها پنهان شده اند.

  9. سلام.اگه ممکنه مشخصات پزشکان متخصص ومحل تحصیلشون رو واسمون بزنید رو سایت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.