تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده پلدختر: از مدیریت عالی استان و همکاران وزارت کشور بخاطر انتخاب درست فرماندار پلدختر تشکر می کنم

  • کد خبر : 89800
  • 30 مهر 1395 - 10:15

در ساعات پایانی غروب پنجشنبه با حضور استاندار لرستان سرپرست فرمانداری و سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر معارفه شدند. به گزارش بلوطستان در این مراسم که امام جمعه ،نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری این شهرستان حضور داشتند استاندار لرستان با بیان اینکه زبان امروز دنیا در تعامل با ایران ، […]

photo_2016-10-20_23-43-15

در ساعات پایانی غروب پنجشنبه با حضور استاندار لرستان سرپرست فرمانداری و سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر معارفه شدند. به گزارش بلوطستان در این مراسم که امام جمعه ،نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری این شهرستان حضور داشتند استاندار لرستان با بیان اینکه زبان امروز دنیا در تعامل با ایران ، زبان تکریم است نه تهدید ،گفت: با وجود تمام بد عهدی های آمریکا پس از برجام ، امروز شاهدیم که کشور ها هیچ گاه در مخالفت با برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اجماع نمی رسند.
هوشنگ بازوند افزود: برجام کار بسیار بزرگی مانند ایران هراسی را در دنیا از بین برد و شاخ و هیمنه پوشالی آمریکا را شکست و اکنون دیگر اروپا نمی تواند بعد از برجام حرف آمریکا را گوش کند.وی تصریح کرد: دولت همواره پذیرنده نقد بوده است و از نقد همراه با ارایه راهکار بهره برده است.وی افزود: رونق اقتصادی و معیشتی مردم با وحدت و همدلی با در نظر داشتن ظرفیت های اجتماعی ، فرهنگی باید اولویت مدیران شهرستان باشد.
استاندار لرستان با اشاره به مشکلات شهرستان پلدختر ادامه داد: این شهرستان در حوزه اقتصاد مشکلاتی دارد و خانواده ها با چالش هایی مواجه هستند که حل آنها نیازمند اتحاد بین همه مسئولان و همت بالا است.
وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر در حوزه کشاورزی با چالشی به نام بی آبی مواجه است ،گفت: برون رفت از آن نیازمند برنامه ریزی و راهکار هر چند دراز مدت است.بازوند تصریح کرد: اولویت کاری فرماندار جدید پلدختر باید تکمیل طرح های نیمه تمام این شهرستان باشد و طرح استخر شنای پلدختر که ۱۰ سال از عملیات اجرایی آن می گذرد، باید به اتمام برسد.
استاندار لرستان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام باید طی یک برنامه ریزی درست تمام شوند،اظهار داشت: همه ما باید به فکر برداشتن چالش های سر راه توسعه توانمندیها و مزیت های توسعه شهرستان باشیم. وی ادامه داد: ممکن است در این شهرستان به دنبال چاه نفت و گاز باشیم اما گردشگری نیز ظرفیت مهمی است که می تواند خلا ناشی از اثر و عواقب احداث آزاد راه را پر کند.
وی افزود: اجرای حوزه گردشگری نخستین گامی است که نیازمند چهار خطه کردن، احداث پایگاه سلامت و زیبا سازی دارد که چهار خطه کردن پلدختر – خرم آبا در حال اجرا است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: آقای درمنان به عنوان یک نیروی بومی مورد توجه ما بوده است. وی افزود: خود ایشان می خواستند در این حوزه نباشند . هرچند که خود ایشان راضی نبود که این موضوع را عنوان کنم.

گفتنی است در پایان با تقدیر از تلاش های نورالدین درمنان فرماندار پیشین پلدختر ،نعمت اله دستیاری با حکم استاندار لرستان بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد. همچنین علیرضا بیرانوندنیز با حکم استاندار لرستان بعنوان سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر معارفه شد. وی پیش از این بخشدار مرکزی الیگودرز بوده است.

در حاشیه مراسم معارفه سرپرست فرمانداری پلدختر

-نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: آقای درمنان به عنوان یک نیروی بومی مورد توجه ما بوده است. وی افزود:  خود ایشان می خواستند در این حوزه نباشند . هرچند که خود ایشان راضی نبود که این موضوع را عنوان کنم.

-درمنان فرماندار پیشین پلدختر نیز در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت های دولت در شهرستان گفت: افتخار من این است که به عنوان فرزند این دیار به مردم خدمت کنم و همیشه افتخارم این بوده که خدمت گذاری صادق برای مردم دیارم باشم.

-سرپرست فرمانداری پلدختر نیز گفت: معیار و ملاک ما منویات دولت محترم تدبیر و امید خواهد بود. نعمت اله دستیاری افزود:  مدیران محترم شهرستان با برنامه باشند . فتیله سیاسی کاری را پایین کشیده و به فکر کار و تلاش برای این مردم باشیم .

-پس از پایان مراسم تودیع و معارفه نیز کاظمی در سخنانی کوتاه در جمع برخی از حامیانش گفت: از مدیریت عالی استان و همکاران وزارت کشور بخاطر انتخاب درست فرماندار پلدختر از طرف اقشار مختلف مردم تشکر می کنم.
شعار کاظمی تشکر تشکر در محوطه فرمانداری پلدختر پس از سخنان کاظمی طنین انداز شد.

منبع: بلوطستان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نماینده کوهدشت همیشه ناراحت و ناراضی هستن چون بفکر کارآمد بودن نیستن،بفکر فرماندار مورد نظر انتخاب کردن هستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.