تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ططری در گفتگو با میرملاس: جهت ترغیب دانشجویان ساز و کاری جهت تدوین پایان‌نامه‌ با موضوع ایثار و شهادت پیش‌بینی شده است

  • کد خبر : 89817
  • 01 آبان 1395 - 8:23

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان در گفتگو با خبرنگار میرملاس بیان کرد: جهت ترغیب و تشویق اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام‌نور لرستان ساز و کاری در خصوص نگارش مقاله و تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت پیش‌بینی شده که از ترم جاری اجرایی می‎شود. دکتر منوچهر ططری، سرپرست دانشگاه پیام نور […]

mg_0042

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان در گفتگو با خبرنگار میرملاس بیان کرد: جهت ترغیب و تشویق اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام‌نور لرستان ساز و کاری در خصوص نگارش مقاله و تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت پیش‌بینی شده که از ترم جاری اجرایی می‎شود.
دکتر منوچهر ططری، سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان در تشریح فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه ایثار و شهادت، گفت: دانشگاه پیام نور لرستان به‌عنوان یکی‌ از اعضای شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز در راستای اجرای مصوبات این شورا دستورالعملی را در خصوص تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به تمامی واحدهای دانشگاهی سطح استان ابلاغ و خواستار اجرای آن شده است.
وی افزود: ازجمله موارد مطرح شده در این دستورالعمل می‌توان به تهیه قاب جهت درج وصیت‌نامه شهدا، تدوین برنامه زمان‌بندی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجو، ایجاد گالری و ویترین برای نمایش تصاویر و آثار شهدا، نام‌گذاری واحدها و ساختمان‌های آموزشی و اداری به‌نام مبارک شهدا، بیان وصیت‌نامه شهدا در ابتدای کلاس‌های درس و جلسات، و… در سطح کلیه دانشگاه‌های پیام‌نور استان اشاره کرد.
ططری اضافه کرد: در جهت ترغیب و تشویق اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه ساز و کاری در خصوص نگارش مقاله و تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت پیش‌بینی شده که از ترم جاری اجرایی می‎شود.
وی گفت: به‌منظور گرامیداشت و تجدید میثاق با شهدا مصوب شد که در طول ترم تحصیلی حداقل یک‌بار کلیه اساتید به همراه دانشجویان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر دکتر ططری عزیز که هم اصلاح طلب واقعی است و هم به واقع به امور شهدا و ایثارگران ارج می گذارد.
    از ایشان انتظار اقتدار داریم و در مسیر دوبت تدبیر و امید گام های موثری بردارد

  2. باسلام واحترام.به امید موفقیت های هرچه بیشتر شما استاد بزرگوار

  3. موفق باشید جناب دکتر ططری

  4. با سلام توان و پشت کاری که از دکتر ططری سراغ داریم حتما در ریاستش در دانشگاه پیام نور موفق خواهند بودو انشا الله که ایشان را در مدارج بالاتر ببینیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.