تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

آقامحمدی : باران موشکی ایران تهدیدات صهیونیستی را پاک می‌کند

  • کد خبر : 8982
  • 16 شهریور 1391 - 13:02

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقا محمدی در گفت‌و گو با خانه ملت، با یادآوری برگزاری رزمایش موشکی در ایران طی یک ماه آینده، گفت: ورق جدیدی از صنعت موشکی ایران در این مانور رو می‌شود. صنعت دفاعی ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقا محمدی در گفت‌و گو با خانه ملت، با یادآوری برگزاری رزمایش موشکی در ایران طی یک ماه آینده، گفت: ورق جدیدی از صنعت موشکی ایران در این مانور رو می‌شود.

صنعت دفاعی ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست، آن را برای دفاع از کیان کشور دانست و افزود: توانایی ایرانی در بعد دفاع موشکی برای حفاظت از کشور در حال پیشرفت است.

باران موشکی ایران تهدیدات صهیونیستی را پاک می‌کند

وی، ادامه داد: حجم سنگین تولیدات دفاعی موشکی ایران، نمایشی از توان ایران در ساخت و تولید موشک‌های دفاعی است و باران موشکی ایران تهدیدات صهیونیستی را پاک می‌کند.

 این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه ایران برنامه ریزی خوبی برای تقویت بعد دفاعی خود در زمین، آسمان و هوا دارد، توضیح داد: امروز صنایع موشکی یک صنعت تامین کننده در بحث دفاعی کشورها است و برای خنثی کردن تهدیدات اهمیت زیادی دارد.

صنعت موشکی در جنگ، صنعت برتر است

آقا محمدی، گفت: صنعت موشکی در جنگ، صنعت برتر است و با توجه به نیاز ایران برای دفاع از آب و خاکش، جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمنیه دارد.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه ارتش ایران به فناوری موشکی و انواع موشک‌هایی که کشورهای دنیا صاحب آن هستند، مجهز است، گفت: ایران از ساخت موشک‌های جدید و پشرفته غافل نشده است.

وی، ادامه داد: با توجه به رونمایی از صنعت دفاعی ایران با برگزاری چنین رزمایش‌هایی امروز دنیا می داند که ایران در صنعت موشکی کشور برتر و در خط مقدم دفع هر تهدیدی قرار دارد.

 این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه ایران به ضرورت زمان خود را در بعد موشکی تجهیز کرده است، گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی در برابر قدرت دفاعی ایران پوشالی بوده و ما در هر شرایطی قابلیت دفاع از خاک خود را داریم.

سردار فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، از برگزاری رزمایشی بزرگ با بهره‌گیری از تمام تجهیزات دفاع موشکی در ایران طی یک ماه آینده خبر داده است. این در شرایطی است که در سال جاری بیشترین تعداد مانور‌های نظامی در ایران برگزار شده و اینک قرار است بزرگ‌ترین مانور موشکی ایران نیز در سال ۹۱ ثبت شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای آقامحمدی اینکه ایران توان موشکی بالایی دارد و یکی از قدرتهای جهان است همه میدانیم نیازی به تعریف و تمجید شما نیست.لطف کنید با دیگر نمایندگان استان لرستان همکاری و همفکری کنید شاید بتوانید مشکلی از مشکلات این استان محروم کم کنید فکر کنم این کار مهمتری باشد برای جنابعالی و دیگر نمایندگان لرستان که به حوزه انتخابیه خود رسیدگی کنید.تا چشم روی هم بذاریم چهار سال نمایندگی شما هم تمام میشود به نظر بنده پیروز کسی است که در این مدت بتواند مشکلی از مشکلات مرد را حل نماید.چون تاریخ در مورد اشخاص قضاوت میکند در آینده.

  2. چرا نمایندگان لرستان فقط روحیه جنگ طلبی دارن؟!این ویژگی رو به نمایندگان اصفهان بدید در عوض یک هزارم اونا فکر اقتصادی داشته باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.