تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب: روند ساخت تصفیه‎خانه‎های فاضلاب لرستان تا آبان ماه تعیین تکلیف می‎شود

  • کد خبر : 89906
  • 03 آبان 1395 - 16:35

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: روند ساخت تصفیه خانه‎های فاضلاب استان تا آبان ماه تعیین تکلیف می‎شود. به گزارش میرملاس مهندس حمیدرضا کرم‎وند ، اظهار کرد: گندزدایی فاضلاب هنگام بیرون آمدن از تصفیه خانه(پساب )، فرآیندی است اجباری و باید در هر حالتی که تصفیه خانه طرح شده باشد اجرا شود. وی […]

51762

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: روند ساخت تصفیه خانه‎های فاضلاب استان تا آبان ماه تعیین تکلیف می‎شود.

به گزارش میرملاس مهندس حمیدرضا کرم‎وند ، اظهار کرد: گندزدایی فاضلاب هنگام بیرون آمدن از تصفیه خانه(پساب )، فرآیندی است اجباری و باید در هر حالتی که تصفیه خانه طرح شده باشد اجرا شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که تمام تاسیسات یک تصفیه خانه به درستی کار کنند، میتوان در مرحله دوم تصفیه آلودگی فاضلاب را ۹۰ تا ۹۶ درصد کاهش داد و این کاهش آلودگی برای برقراری ضوابط لازم جهت دفع فاضلاب به منبعهای طبیعی آب حفظ بهداشت و پاک نگه داشتن محیط زیست کافی است.

کرم‎وند ادامه داد: متاسفانه پنج شهر استان مشکل تصفیه خانه فاضلاب ندارند که شامل نورآباد، کوهدشت، ازنا، دورود و چم الیگودرز هستند؛ با پیگیری‎هایی که شده قرار است آنها را به بخش خصوصی جهت اجرا شدن واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: برای عملیاتی کردن این پروژه‎ها چند متقاضی مشخص شده و پاکت‎های ویژه مزایده آماده هستند تا ظرف یک ماه آینده سرمایه‎گذار آن مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه تکمیل و ساخت این پروژه‎ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است که امید می‎رود با مشارکت بخش خصوصی تا آبان ماه امسال تعیین تکلیف شوند.

کرم‎وند گفت: این پروژه‎ها تا حدود دو سال آینده روند ساخت و بهره‎برداری آنها طول خواهد کشید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.