تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

خسارت کشاورزان سیل‌زده کوهدشتی هنوز پرداخت نشده است

  • کد خبر : 89913
  • 03 آبان 1395 - 16:48

فرماندار کوهدشت گفت: میزان خسارت سیلاب کوهدشت در بخش کشاورزی، باغات و ابنیه مبلغ بسیار زیادی بوده که به دستگاه‌های مرتبط منعکس‌شده اما تاکنون اعتباری در این زمینه تخصیص نیافته است. به گزارش میرملاس نور محمد فردی بیرانوند اظهار داشت: آبان ماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال دو بار سیل ویرانگر در کوهدشت جاری شد که […]

139408081159334096413234

فرماندار کوهدشت گفت: میزان خسارت سیلاب کوهدشت در بخش کشاورزی، باغات و ابنیه مبلغ بسیار زیادی بوده که به دستگاه‌های مرتبط منعکس‌شده اما تاکنون اعتباری در این زمینه تخصیص نیافته است.

به گزارش میرملاس نور محمد فردی بیرانوند اظهار داشت: آبان ماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال دو بار سیل ویرانگر در کوهدشت جاری شد که سبب خسارت فراوان به منازل مسکونی، زیرساخت‌های شهری، ابنیه، باغات و اراضی کشاورزی کوهدشت و روستاهای اطراف شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم در مورد شناسایی خسارت دیدگان این حوادث افزود: تمامی خسارت دیدگان از سیلاب در شهر و روستاهای کوهدشت و نیز خساراتی که در بخش کشاورزی، باغات و ابنیه وارد شد توسط ستاد سیل شناسایی‌شده و میزان خسارات وارده توسط این ستاد برآورد شد و برای اعطای تسهیلات کمکی موردنیاز به دستگاه‌های مرتبط منعکس شد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: در نهایت ۱۸۵۰ پرونده در این راستا  تشکیل و برای دریافت تسهیلات کمکی ساخت‌وساز به بانک‌ها معرفی شد و پس‌ از آن شهروندان کوهدشتی ساکن در شهر برای تعمیرات منازل خود وام ۳۰ میلیون تومانی و ساکنان روستاهای این شهرستان نیز به همین منظور وام ۲۰ میلیون تومانی با حداقل سود بانکی دریافت کردند.

وی از پرداخت تسهیلات بلاعوض پنج میلیون تومانی به شهروندان شهری و روستایی این شهرستان که در جریان سیل اخیر آسیب‌دیده‌اند، خبر داد و گفت: همچنین به خسارت دیدگان از سیل در شهر وام ۶ میلیون تومانی و در روستا مبلغ چهار میلیون تومان برای خرید لوازم منزل اعطا می‌شود.

فردی بیرانوند بابیان اینکه خسارت سیل اخیر در بخش کشاورزی، باغات و ابنیه مبلغ بسیار زیادی بوده است، افزود: میزان این خسارت پس از برآورد به دستگاه‌های مرتبط منعکس‌شده اما تاکنون اعتباری در این زمینه تخصیص نیافته و منتظر تخصیص و تأمین اعتبار آن هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.