تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

رئیس پارک علم و فناوری لرستان: مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 89919
  • 03 آبان 1395 - 16:54

  رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت راه‌اندازی می‌شود. به گزارش میرملاس ، محمودرضا شاکرمی در جمع خبرنگاران، افزود: به منظور توسعه کارآفرینی و فناوری در شهرستان کوهدشت تفاهم‌نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری استان لرستان و دانشگاه لرستان در قالب راه‌اندازی مرکز شکوفایی خلاقیت و […]

51753

 

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش میرملاس ، محمودرضا شاکرمی در جمع خبرنگاران، افزود: به منظور توسعه کارآفرینی و فناوری در شهرستان کوهدشت تفاهم‌نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری استان لرستان و دانشگاه لرستان در قالب راه‌اندازی مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت منعقد شد.

وی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه با مساعدت بی‌دریغ ریاست محترم دانشگاه لرستان مقرر شد؛ ساختمان کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت؛ در مرکز آموزش عالی کوهدشت تامین شود.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: این مرکز با هدایت نوآوران به سمت ایجاد موسسات دانایی محور و هدایت آن‌ها به سمت پذیرش در مراکز رشد در توسعه کارآفرینی و فناوری در شهرستان کوهدشت اهتمام خواهد داشت.

شاکرمی خاطر نشان کرد: این مرکز دارای یک دبیرخانه است که پس از دریافت درخواست متقاضیان نوآور، جنبه‌های علمی و فنی ایده را بررسی و در صورت تایید، پرونده مربوطه را جهت بررسی نهایی به پارک علم و فناوری معرفی می‌کند و در صورت پذیرش نهایی؛ امکانات و خدمات مورد نیاز به فناور ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه خوب بود، ریس پارک را با شاخصش (دکتر شاکرمی) درج میفرمودین!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.