- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خدمتگزاری به مردم و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه مهمترین مامویت ناجا

image11477461295424
فرمانده انتظامی استان، امنیت را حیاتی ترین نیاز بشر، خدمت به مردم و ایجاد امنیت در جامعه را اولین و مهمترین ماموریت پلیس دانست.

به گزارش میرملاس، سردار محمد قنبری در جمع کارکنان انتظامی کوهدشت، لازمه تداوم پیشرفت یک جامعه سالم را ثبات امنیت خواند و گفت: تحقق امنیت با همکاری و همدلی همه مسئولان، سازمان ها و مردم میسر می شود.

وی با بیان افزایش امنیت و احساس امنیت و نیز کاهش جرایم کارکنان در استان بر ترویج مبانی دینی و اعتقادی جامعه تاکید و تصریح کرد : التزام به آموزه های دینی علل اصلی این مهم در جامعه است.

حفظ ارزش ها و رضایت مردم، هدف خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نعمت از سوی حضرت حق دانست و گفت : حفظ ارزش ها و رضایت مردم باید هدف خدمت ما باشد.

وی با اشاره به این که فرصت خدمت به مردم در نیروی انتظامی از نعمت های الهی است و باید با نیت رضایت حق تعالی، برای خدمت به مردم تلاش کرد ، گفت : خدمت بی منت به شهروندان که مهم ترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، یک افتخار محسوب می شود و همه بایستی در این راستا تلاش جهادی کنیم .

سردار قنبری با بیان اینکه مسئولان و کارکنان این فرماندهی با جسارت و تمام توان در سطح استان مشغول خدمتند ، گفت : انشاالله مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم که فرمودند ؛ پرسنل نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند .

ارائه آموزش در سطوح مختلف در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ارائه آموزش در سطوح مختلف در دستور کار پلیس است ، توجه به اصل آموزش را ، بسیار مهم و اساسی خواند و افزود : این مهم باید به صورت جدی دنبال شود .

وی با اشاره به تعالی رفتار کارکنان در همه زمینه ها ، خاطر نشان کرد : تعالی رفتار باید با آموزش همراه باشد چرا که آموزش در ماموریت ها سبب می شود کارکنان بتوانند به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند.

سردار قنبری به اهمیت امر آموزش در پیشبرد اهداف سازمان پرداخت و گفت : آموزش مناسب و مستمر ، موجب بهره وری سازمانی و کاهش هزینه ها می شود .

بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مدیون خون پاک شهدا است

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به این که مردم شهید پرور شهرستان کوهدشت ، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند ، گفت : شهامت ، ولایت مداری و شجاعت مردم کوهدشت زبانزد خاص و عام است .

قنبری با تاکید بر این که بقاء ، دوام و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مدیون خون پاک شهدای والامقام است ، گفت : وارثان اصلی این نظام ، خانواده‌های شهدا هستند که همواره با دعای خیر خود ، مسئولان و خدمتگزاران این نظام را در تمامی عرصه‌ها حمایت می‌کنند .

وی در پایان با بیان این که شهدا با ایثار و فداکاری شجاعانه در راه اعتلای کشور ایستادگی کردند ، افزود : شهادت ، حقیقت عظیمی است که توفیق رسیدن به این مقام الهی همیشه در رفتار و کردار شهداء جلوه گری می کند و خانواده معزز آنان نیز با الگوگیری از این رفتار ، پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه هستند که امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی ، ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم .