تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

ملکشاهی : مصوبات گذشته هیات دولت در کوهدشت در حد مصوبات کاغذی هستند!

  • کد خبر : 9038
  • 18 شهریور 1391 - 11:34

به گزارش میرملاس نیوز از خرم‌آباد، الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران خرم‌آباد در جواب سئوال های مدیر میرملاس نیوز گفت : اعضای شورای شهر کوهدشت با بنده جلسه ای خصوصی گذاشتند و از من درخواست کردند که فردی را به عنوان شهردار به آنها معرفی کنم که…

 

به گزارش میرملاس نیوز از خرم‌آباد، الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در جواب سئوال های مدیر میرملاس نیوز گفت : اعضای شورای شهر کوهدشت با بنده جلسه ای خصوصی گذاشتند و از من درخواست کردند که فردی را به عنوان شهردار به آنها معرفی کنم که من این پیشنهاد را نپذیرفتم و اعلام کردم که طبق وظیفه ی قانونی خودتان شخص شایسته ای بر اساس شاخص ها  برای شهرداری انتخاب کنید.

وی در مورد مصوبات هیات دولت در کوهدشت افزود: در سه سفر استانی هیئت دولت به لرستان ۵۰۰ طرح اجرایی به تصویب رسیده که برخی از آنها مانند طرح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ، سد معشوره ، کارخانه خودروسازی کوهدشت و حتی خط آهن تنها در حد یک مصوبه کاغذی مانده است.

ایشان با اشاره به مشکل کمبود آب برخی مناطق استان لرستان از جمله کوهدشت و بحران بی‌آبی گفت: متاسفانه ۵۴ روستا شهرستان کوهدشت فاقد آب آشامیدنی هستند و از طریق تانکرهایی بسیار آبرسانی می شود. انتظار داریم دولت‌مردان به جای برخی فعالیت‌های غیر ضروری، این قبیل مشکلات مردم را حل کنند.

ملکشاهی در مورد عزل ونصب های شهرستان بیان داشت : وظیفه ی قانونی نمایندگان نظارت بر قانون اساسی و قانونگذاری است دخالت در این امورات تخلف محسوب می شود ، همچنین اگر بنده بخواهم از مدیران مخالف استفاده نمایم طرفدارانم این اجازه را به من نمی دهند !

ملکشاهی تصریح کرد: صنایع در کوهدشت تعطیل است و طی بازدید به عمل آمده پی‌گیر فعال کردن این صنایع هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 84در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸۴
  1. درود خدا بر شما جناب اقای ملکشاهی

  2. با سلام به آقای ملکشاهی
    جناب آقای ملکشاهی جز این از شما انتظار نمی رفت که قبول نکنی که شهردار توسط جنابعالی انتخاب شود.این وظیفه شورای شهر میباشد که متاسفانه هنوز یک شهردار اهل فن و خبره انتخاب نکرده اند.

  3. درود خداوند بر نماینده شجاع ومحبوب شهرستان

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای ملکشاهی چند نکته به اطلاع جناب عالی میرسانم خواهشمند است پی گیری و آوازه گوش خود کنید:
    ۱-انتخاب شهردار وظیفه شما نیست بلکه وظیفه شورای شهر است و بی دلیل خود را مشغول این کار ها نکنید و به فکر دیگر کار های ممکن باشید.
    ۲-شورای شهر هم به فکر منافع خود است به چند دلیل مانند: ۱-در رأس آن گروه های مخالف جنابعالی وجود دارند و می خواهند نظر شما را جلب کنند که در دور های آینده شورای شهر آرای جنابعالی را به خود اختصاص دهند زیرا دیگر نماینده خود وجود ندارد. ۲- به قول معروف فردا پس فردا اگر شهردار مورد نظر شما بر کرسی نشست و در مواقعی که اداره کردن سمت از دست او رفت بگویند ما شهردار را انتخاب نکردیم و مردم را از شما بد بین کنند
    ۳- در عزل و نصب های جدید دقت کنید زیرا متاسفانه خبر های از منبع های آگاه به به گوش میرسد که بعضی از ریاست های که انتخاب کرده اید وظیفه خود را نمی دانند حتی نمیدانند وظیفه آبدارچی به آن سادگی چیست چه رسد به کار های عمرانی،صنعتی و…. خواهشن پی گیری کنید خودتان بهتر متوجه ای موضوع می شوید.

    • دوست عزیز مورد اولتون رو الکی نوشتین. مگه نمیبینی آقای ملکشاهی خودش گفته که وظیفه ی من نیست و خودتون انتخاب کنید. دیگه نیازی نیس شما اینو بگین باهوووووووووووووووووووووووووش

    • اگر پول خوب بدی -البته به ارز باشد /یوان هم قبول میکنم/- حاضرم متن را ظرف دو سه روز ویراستاری نمایم .

  5. باسلام خدمت جناب ملکشاهی ،
    ظاهرااشباه برداشت کرده اید شورای شهربااحترام به نظرحضرتعالی درخواست انتخاب شهردار
    ازشماننمودچون شمادرخصوص مشکلات درانتخاب شهرداروشهرداری صحبتهایی داشتید
    یکی ازهمکاران شورای شهرفرمودن ماگزینه های زیادی دردست بررسی داریم شماهم اگه
    گزینه ای سراغ داریدجهت بررسی معرفی فرمایید

    • مگه درخواست چه جوریه عضو محترم شورای شهر خوبه خودتون اعتراف فرمودید ضمناً در صورت امکان خودتون رو مشخمعرفی کنید تا شبهه ای پیش نیاد!!!!!!!!

      • درخواست معرفی برای بررسی خعلیه! تا صرف انتخاب!! یکم دقت کن دانشگاهی مملکت!

        • شهروند عزیز کوهدشت بااین حرف ها که ،هی بخواهیم از نظر هم ایراد بگیریم ، کار به جایی نمی رسه ، باید امیدوار باشیم که این شهردار جدید کارشو ، مافوق هاش بپسندند، تا عوضش نکنند، نظر ما رو که کسی خریدار نیست ، وگرنه نظر خوب بسیار است و نظر گیر کم!

    • چرا خودتو معرفی نکردی؟؟؟

      • از این عضو محترم شورا تقاضا می کنیم با توجه به مسائل و انتقادات پیش آمده با هم اندیشی سایر اعضای شورا اطلاعیه ای در جهت تنویر افکار عمومی در اختیار سایت قرار داده تا منتشر شود.زیبنده فهم بالای شهروندان شهرستان کوهدشت نیست که عضو شورای شهرشان با نام مستعار در مورد مسائل جاری اظهار نظر نماید.

    • در برخی شهر ها و حتی کلان شهر ها طی آگهی فراخوان از تمام افراد توانمند ودارای تجارب وتحصیلات مرتبط در امور شهری دعوت به عمل می آورند پس از جمع اوری بانک اطلاعات فرد شایسته ای جهت تصدی عنوان شهردار انخاب می گردد چرا شما گزینه های سیاسی خودتان را (و دیگران را ) بررسی میکنید ؟

  6. ای کاش این عضومحترم شورای شهرباهویت مشخص پیام می گذاشتند،نماینده مردم درشورای شهرکه نبایدبا اسم مستعارجوابیه بنویسد!!!

  7. آقای ملکشاهی(من نه به شما و نه به هیچ یک از کاندیداها رأی ندادم) می دونم که اصلا وقتش و نداری که به این سایت مراجعه کنی اما در خصوص عزل و نصب ها که فرمودید تخلف محسوب میشه تا جایی که من سراغ دارم شما و طرفدارانت از زمان روی کار آمدن مجلس به فکر عزل و نصب مدیران بوده اید این رو هم باید اضافه کنم که اگر مدیری شایسته نیست باید در اسرع وقت کنار گذاشته شود تا فرد شایسته ای جانشین وی گردد.

    • اولا کسی مثل جناب عالی که تو انتخابات شرکت نکرده حق دخالت و حتی نظردهی نداره. دوما عوض کردن مسئولان اونم با این اوضاع خیلی سخته. حوصله کن. الصبر مفتاح الفرج

    • افرین منم با نظر شما موافقم اقای ملک شاهی شما و طرفدارانت قبل از اینکه پیروز شوی به فکر عزل و نصب بوده ای حال خدای اگه راست میگید دست از عزل و نصب ها بگشید به فکر عمران و ابادانی و ریشه کنی بیکار و فکری به حال ما جوانا ن بیکار سردرگم بکنید

  8. باسلام
    ضمن احترام به نظر جناب اقای ملکشاهی ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگرجناب نماینده بتواند به عنوان یک قاضی به عدالت رفتار کند ودر نهادینه شدن حقوق شهروندی ووظایف هر یک از مسئولین تلاش لازم را به عمل آورند نه فقط در جهت جلب رضایت حامیانش برای تکیه دادن برآرای آنها ،تاریخ ساز خواهد شد .وبه نظر من این مدینه ی فاضله ای است که باید آرزوی آن را داشت .اگر بنده ی شهروند ،شورای شهری با وظایف تعریف شده انتخاب کرده ام چه ضرورتی دارد نماینده این کار انجام دهد ؟با تشکر از آقای نماینده

  9. ضمن تشکرازأقای ملکشاهی :مدیران آموزش وبرورش کوهدشت وبخشهای تابعه نتوانسته انداندک طرفداران شمارادربست هایی نظیرمعاونت آموزشکاه تحمل نمایندواقدام به تعویض آنهانموده اند واقعا باعث تاسف است

  10. ازآقای ملکشاهی تقاضامیشودتغییرات ساختاری راازآموزش وبرورش انجام دهندمتاسفانه جناح حاکم درحال انتقام ازجناح ملکشاهی هستند.

  11. آقای ملکشاهی به خدا قسم من نه به شما ونه به هیچ کس دیگه رای نداده ام واز این بابت بسیار خوشحالم .شما فرموده اید که طرفدارانم به من اجازه نمی دهند که از نیروهای مخالف استفاده کنم.کاملاً درست است.وبیشتر از اینم از شما انتظار نمی رفت.تازه ما معنی عدالت را که شما سالهاست با خدمت در دادگستری بدنبال تحقق آن هستید را فهمیدیم وخدارا شکر می کنیم.
    من یک پیشنهاد دارم و آون این است که اگه می خواهی دوره های دیگر هم نماینده با شی بهتره که با این مردم وخواست هایشان کنار بیایی هرچند برخلاف عدالت باشد اما اگر می خواهی فقط برای رضای خدا وتحقق عدالت گام برداری بگذار همه طرفدارانت از دستت ناراحت باشند چون تو وظیفه الهی وانسانی خود را انجام داده ای.

    • بارک الله

    • کویر جان در تمامی کشورهای دنیا رسم بر عزل و نصب افراد زیر دست هست چرا که باید یک مدیر مجموعه زیر دست خود را هماهنگ با منش سیاسی طیف حاکم انتخاب کند تا در پیشبرد اهداف ملی و منطقه ای موفق باشند به همین دلیل به نظر بنده عزل و نصب مدیران به شرط انتخاب افراد لایق برای تصدی امور مناسب است.

  12. متأسفانه بایداعتراف نمود که بیشتر مشکلات این حوزه ی انتخابیه برمی گرددبه آموزش وپرورش وعده ای ازفرهنگیان فرهیخته که بجز منافع شخصی خودبه چیزی نمی اندیشند!!! باباشمارابه خداقسم دیگربس است دست ازاین باندوباندبازی بکشیدوبگذاریدنماینده محترم به فکرتوسعه وآبادانی واشتغال جوانان باشد. همه چیزرافدای چندساعت اضافه کارخودنکنید،والله اگه شماهااجازه بفرماییدآقای ملکشاهی وظیفه خودرابه خوبی ایفامی کند.

    • روستایی جان به خدا دیگه اضافه ای هم نیست الان تمام مناطق و شهرستان با نیروی مازاد در مقاطع راهنمایی و متوسطه مواجه اند

  13. به نظر من اکثر اینایی که کامنت گذاشتن دورو وریای ملکشاهی هستن

  14. بزرگ ترین مشکل نماینده و اعضای شورای شهر اینه که اهل رسانه نیستند.و اصلا نه روزنامه میخونن و نه سایت.این بزرگ ترین بدبختی این شهره در صورتی که نماینده و اعضای شورای شهر باید هرروز لااقل تیتر نشریات رو مرور کنند.

  15. با سلام خدمت دوستان علت عوض نکردن مسئولان آموزش و پرورش این اس که آقای ملکشاهی توان عوض کردن آنها را ندارد زیرا مدیر کل آموزش و پرورش با آقای ملکشاهی کینه جدید ودیرینه دارند و تا مدیرکل فعلی هستن آقای ملکشاهی توان عزل و نصب جدید در آموزش و پرورش رو هم ندارن و حتی آقای ملکشاهی با فشار وزیر آموزش و پرورش هم نتوانستند کاری کنند مگر اینکه مدیر کل عوض بشه.

  16. شایداین دوشنبه بیاید،شاید…

  17. ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت نماینده محترم شهرستان بنده از ابتدای سالجاری به اتفاق همسایه هایم هرشب یک پلاستیک زباله به دست به مکانی بالای ۳۰۰ متر دور تراز خانه میبریم به علت عدم وجود پیک تنظیف شهرداری وماندن زباله ها ووجود تعفن زباله که بارها به شهرداری تلفن زده ایم که تاکنون مشکلامان حل نشده است واحساس می کنم که اعضای محترم شورای شهر لیاقت نمایندگی این مردم بدبخت را ندارند

  18. دوست عزیز دیگر وظیفه شهرداری نیست که زباله ها را جمع اوری کند وظیفه انان پوشیدن لباس شیک وپز دادن ولم دادن پشت میز کار می باشدپیک تنظیف کیلویی چند

  19. “همچنین اگر بنده بخواهم از مدیران مخالف استفاده نمایم طرفدارانم این اجازه را به من نمی دهند ”
    نماینده جان مگر نه اینکه سوگند یاد کرده ای که نماینده ی تما مرم حوزه انتخابیه ات باشی پس این اظهار نظر عجیب و غریب جنابعالی برای چیست؟

  20. خالکوبی روی بازوی نمایندگان محترم : ما برای عزل و نصب کردن امدیم….. نی برای کار و خدمت امدیم

  21. انهایی که فکرمیکنندآقای ملکشاهی نبایدعزل ونصب داشته باشندلطفایک نکاهی به عکس ۴سال کذشته خودکنید،واقعااینقدرفربه بودید،ارث باباکه نیست !

  22. أقای ملکشاهی بایدهرجه زودترسکان آموزش وبرورش رابه اهلش بسبارند.دارندجهارنعل برروی نعش این دیاربافرهنک میتازند،بخداحیف است بس کنید.

    • نکنه دوست عزیزشما حرص دسترسی به این اسب چهار نعل شما را نیز برای تاختن عصبانی کرده این رو بدون که سوار این اسب خواهی شد وتاختن خوب شما را براین نعش خواهیم دید .

  23. اقای ملکشاهی خسته نباشی

  24. باز هم سوتی:
    ۱. نظارت بر قانون اساسی از وظایف نمایندگان؟!!
    ۲. مردم و اجازه برای استفاده از مدیران و نیروهای مخالف؟!!

  25. هر دم از این باغ بری میرسد تازه و تازه تری میرسد جناب ملکشاهی نوبت شما هم فرا رسید ببینیم چکار میکنید این گوی و این میدان .
    شهر کوهدشت شهر غم ، شهر بیکاری ، شهر باند و باند بازی که داد آسمان هم در اومده ، شهر قبیله سالاری نه شایسته سالاری …..
    اگر فقط اومدید برای پر کردن صندلی کوهدشتیها در مجلس پس خواهش میکنم مثل همون نمایندگان قبلی سرتون رو زیر برف کنید و مشکلات رو نبینید و شروع کنید به زدن حرفهای قلمبه سلمبه زدن که سیاست خارجی ما یا شروع کنید به ایراد گرفتن از امریکا یا…اگر برای خدمت اومدید خداوکیلی به اندازه ای خدمت هم کافی است در آخر فقط یک خواهش لطفاااااااااااااااااااا : وکیل الدوله نباشید ، وکیل الرعایا باشید .

  26. فرهنگی(نیروی مازاد)عزیز!احتمالن جنابعالی یاخودتان دوست داریدبه عنوان نیروی مازادباشیدیابرای اینکه کسی دیگر اضافه کاردریافت نماییدشمارابه عنوان نیروی مازادآزادگذاشته اند!!درضمن تشریف ببریدهنرستانهاببینیدچندنفربه عنوان سرپرست بخش و…………..درگذشته وحال،درحال استراحت ومطالعه وتحقیق!!!می باشند.

  27. شهرداری کوهدشت در این چند هفته اخیر تعدادی نیرو با نام مستعار به کار گرفته بهتره ازاین قضیه خبری تهیه کنید و در موردش بنویسید.اون افراد الان توی خونه اند اما به نام دیگران حقوق می گیرند این دیگه اوج مسخره بازی و هردمبیلیه..

  28. با سلام
    من از وضعیت این کامنت ها فهمیدم که مردم کوهدشت چطور مردمی هستند ولی بذارید منم نظرمو اینجور بیان کنم
    ۱- طبق قانون هیچ کسی بغیر از اعضای شورا نمی توانند کاندیدای شهرداری معرفی کنند اینم که یکی از اعضای شورا گفته که اگر اقای ملکشاهی اگه
    گزینه ای سراغ داریدجهت بررسی معرفی کنن گفته یعنی بررسی کنن اگه تائید شد…
    ۲- تمام کشور از لحاظ شهرداری ها خیلی مشکلات فراوانی دارند حقوق عقب افتاده کارکنان که باعث دلسردی و نارضایتی اوانا میشه
    ۳- توی شهری که نیش و کنایه زیاد باشه و باند بازی تو اون رواج داشته باشه مسولین دیگه وقت نمی کنن دنبال کارهای فرهنگی اقتصادی برن چرا مردم نمیگید یه جائی توی این شهر برای تفریح نداریم فقط بهار اونم بریم به بیابون بقیه فصل ها هم که بی ابو علفه خودتون رو سرگرم یه سری افکار نادرست کردید چرا دانشگاهامون کمبود شدید مدرس دارن چرا از لحاظ اموزشی ضعیفن
    پس مسئله اینکه کی بمن گفت یا نگفت شهردار معرفی کنید یا مدیر عوض کنید یا جناج بازی در برابر این مشکلات خیلی ضعیفن.

    • تا جای که ما میدونیم شهردار به انتخاب سازمان دهیاریها و شهرداری های هر استان انتخاب پس از تایید توسط شورای شهر از سوی وزیر کشور تفویض می گردد

  29. اقای ملکشاهی بعنوان یک حقوقدان این اظهارات از طرف جنابعالی بعید است چگونه شما اظهار می دارید که وظیفه نماینده قانونگذاریست واصل تفکیک قوا باید رعایت شود بعد میفرمایید که طرفدارانم اجازه استفاده از مدیران مخالف را نمیدهند یک تناقض اشکاری بین حرفهای شماست که نشان از عدم تمرکز لازم جنابعالی بر اوضاع شهرستان دارد مگر شما استاندارهم هستید که ترکیب اجرایی را مشخص نمایید -در رابطه با شهردارهم مردم میدانند که اطرافیان شما بدنبال تصدی شهرداری هستند واین اظهر من الشمس است مردم بسیار دقیق وتیز بینند .

  30. البته هیچ کدام از مدیران فعلی تمایلی به همکاری با نماینده محترم راندارند وعزل را بر همکاری باایشان ترجیح میدهند .زیرا در صورت همکاری با وی سابقه اصولگرایی انها زیر سوال خواهد رفت چرا که جریانی غیر از اصولگرایان طرفدار ملکشاهی در حال نصب مدیران شهرستانند

    • جناب آقای ملکشاهی مگر قحط الرجال است مملکت تمام به یک سوی می رود و شما به سوی دیگر؟
      مدیران آقای ملکشاهی به دلیل نداشتن گزینه مناسب جریان اصلاح طلب به ایشان روی آوردن نمونه اش رییس جهاد رومشکان با سابقه درخشان وی می باشد.
      وعده ی ما ۲۴خرداد۹۲ (سمت همین آقا نماینده فرماندار طرفدار چ)

    • بابا خودتون رو گول زدید با این حرفها(اصولگرایی)

  31. أفرین برشمامعلومه که این جندسال سیرسیرخورده ای !یک کم جابرای ماهم بازکن .معلومه که واقعابه اصول به نوبت خوردن اعتقادداری.

  32. این صحبت جناب ملکشاهی در مورد عزل ونصب های شهرستان باور ندارم که گفته وظیفه ی قانونی نمایندگان نظارت بر قانون اساسی و قانونگذاری است دخالت در این امورات تخلف محسوب می شود!!!!!! نمونه اش جابجایی رییس اداره راه شهرستان که از مدیران توانمند و خوش فکر شهرستان بودند که با اصرار ایشان جابجا شد!! این حرف های کلیشه ای و اینکه من دخالت نمی کنم توهین به فهم سیاسی مردم است.

    • میشه چندتا از کارهای مفید این مدیر توانمند رو اسم ببرید؟خجالت هم چیز خوبیه

      • ۱- عصبانی نباش فقط کفایت می کند چشم بصیرت داشته باشی! نمونه اش را آقای راننده در پایین گفته است!
        ۲- ایشان حداقل سابقه ۱۲ سال مدیریت در ادارات دارند ولی آقای رییس جدید تنها سابقه دو سال کارمندی دارند نه مدیریت!! ملتفتی که؟؟!!!

        • خب همین دیگه شما فقط بلدید شعار بدید و با کلمات بازی کنید.اگه حتی یه کار مفید هم کرده بود شمتا الان روش مانور میدادید.توی این ۱۲ سال چیکار کردن؟در ۴ سال گذشته که این آقایون مدیر بودن فقط ۳ میلیارد تومن اعتبار واسه جاده های کوهدشت جذب شده در صورتی که وضع کشور خوب بود و خبری هم از تحریم نبود که باهاش میشه ۵کیلومتر جاده استاندارد درست کرد.این اعتبار جاده خرم آباد رو هم آقای ملکشاهی گرفته که ربطی به ایشون نداره

  33. واقعأباجناب عارف امرایی رئیس اداره راه هم فکروهم جناح نبودم اماعجب مدبرتوانمندی بودچهره روستاهاراازنظرجاده به کلی تغییردادآقای ملکشاهی حیف بود!!

  34. بچه روستایی(رای دهنده گمنام)
    اول از اینکه شما اطلاعات محدودی در رابطه با ابلاغ امسال دارید سال گذشته این نیروهای پیر و پاتار رو سرپرست بخش و استادکار و …به کار که چی بگم چای خوردن گماردن اما مسال با این طرح۶.۳.۳فکر نکنم جایی پیدا بشه
    بنده دبیر یکی از دروس دوره ی راهنمایی ام اما فعلا۶ ساعت تدریس رو دارم و بقیه اش به قول خودت جناح ملکشاهی روی کار بیاید شاید ما هم شدیم سرپرست بخش.
    در ضمن شما ناراحت ما نباش.

  35. آقای ملکشاهی از اینکه میبینم به طور جدی بر روی جاده ی کوهدشت خرم آباد کار میشه خیلی خوشحالم و از شما بینهایت سپاسگذار.انشاالله دور دیگه حتما به شما رای میدم

  36. اقای راننده محترم این اعتبارات از محل اعتبارات دولتیست واز طرف استاندار محترم تخصیص داده شده ربطی به نماینده ندارد .کار نماینده قانون گذاریست نه اجرا

  37. فرهنگی گرامی!ازاینکه معلمین واستادان دیروزخودراپیروپاتارمی نامیدبرایتان متأسفم،این پیران امروزجوانانی بودندکه هم درسنگرمدرسه وهم درسنگرجبهه درسالهای دفاع مقدس جانشان رادرراه میهن درکف دست نهاده وهمزمان دوجبهه رانگهداری کردند!تاآنجایی هم که بنده می شناسم همان هایی که شماانهارابه این نام می خوانید هیچکدامشان راحت طلب وسرپرست بخش و…….نیستند،من بااینکه بچه روستاهستم وهیچ توقعی به غیرازعمران وآبادانی حوزه انتخابیه وکارهای عام المنفعه ازنماینده ندارم لاجرم دررابطه باآموزش وپرورش بی اطلاع هم نیستم! همان هایی که به قول شمادرهنرستانها ومدارس به عنوان نیروی مازادانجام وظیفه می نمایندوچای نوش جان می کنند اکثرشان معلمین هستندکه هنوزیک پنجم راه رانپیموده اند!!! درضمن بنده اسمی ازجناح کسی نبردم چراکه به هیج وجه معتقدبه جناح بازی هایی که درکوهدشت مرسوم است نمی باشم. دراین نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم کاروتلاش بایدکرد. عزت مستدام

    • موفق باشی

    • باور کن بیشترین ضربه رو به آموزش مناطق می زنند.

    • این حرف خود شماست که فرمودید:درضمن تشریف ببریدهنرستانهاببینیدچندنفربه عنوان سرپرست بخش و…………..درگذشته وحال،درحال استراحت ومطالعه وتحقیق!!!می باشند.
      من خود به چشم خویشتن دیده ام که این ها فقط چایخورانی بیش نبودند که حتی حاضر به پرداخت پو ل قند و چای خود نبودند بیچاره مدیر باید از جیب خودش بری اینها فراهم می کرد.

  38. با سلام:
    جناب آقای ملکشاهی مرحوم حافظ شیرازی هم می دانند که شما برای واگذاری پست شهرداری کوهدشت به رئیس ستاد تبلیغاتی خودتان چه کارها که نکرده اید. پس چه زیباست که اگر صادقاقه بگویید که ۵ عضو از هفت عضو شورای شهر اجازه این کار را به شما ندادند. ضمنأ مردم شریف این دیار هم باهوشند و هم صداقت را بهترین سیاست می دانند. راستی در خصوص عزل و نصبها هم که حضرتعالی و نزدیکانت که شب و روز ندارید. واقعأ یکی از دوستان اشاره قشنگی داشتند که برخی از مدیران انتخابیت حتی توان اداره بخش کوچکی از آن اداره را هم ندارند.

    • جناب آقای امیر جان این یه کار طبیعیه برا ی یک نماینده افراد ی که براش زحمت کشیدند در اولویتند مگه تا حالا نمایندگان قبلی اینکار رو نکردند؟ چرا شلوغش میکنید من خودم شاغلم در یک استان دیگه هستم ولی یه کم عاقلانه فکر کنید هر چند که من به این آقا رای ندادم.

  39. آقای ملکشاهی ضمن عرض سلام -اگر توان تغییر در آموزش وپرورش را داشتید سعی کنید از نیروهای عقده ای استفاده نکنید به دو دلییل اولا عقده باعث تنگ نظری و فساد اداری می شود و ثانیا نمره و نرم مدیریتی جنابعالی که تا حالا پایین هست پایین تر می رود و این یعنی خداحافظی با وکالت در آـینده و هیچ تضمینی نیست برای اینده و…-عزت زیاد

  40. آقای ملکشاهی خواهش میکنم به جای این عزل ونصبها به فکرریشه کن کردن بیکاری جوانان بیکارباشید
    باتشکر

  41. ازأقای خدادادی سربرست آموزش وبرورش شهرستان کوهدشت تقاضامیشوددست ازاین عزل ونصب های بی موردبردارندأین تذهبون…

  42. درود خدا بر منش آقای ملکشاهی.
    ای کاش نماینده شهر ما هم کمی از ایشون یاد می گرفتند .متاسفانه در شهر پلدختر رفتگران شهرداری هم با نظر نماینده انتخاب میشن چه رسد به شهردار کلاس ۹ ما!!!!!!!!!!!
    جان مادرت بخاطر شرف رسانه ایت هم که شده تاییدش کن

    • جناب پلدختری ضما سلام
      محض اطلاع تنها نماینده ای که دراستان لرستان باهیچ
      اصلاح طلبی معامله نکرده ودرخط مستقیم ولایت مونده
      نماینده شماست که باعث افتخارتون شده خداراشاکر باشید

  43. یک سوال ازنماینده محترم
    ولی خداوکیلی صادقانه شخصا جواب بفرماییدچون خودتون وکیل مردم هستیدنیاز
    به وکیل وصی ندارید
    گرچه وظیفه نماینده نصب قانون هست نه عزل ونصب
    آیا تاحالافراجناهی عمل کرده اید یا ۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  44. اعتبار جاده کوهدشت خرم آباد از محل اعتبارات مهر ماندگار دولت می باشد که در اردیبهشت ماه ابلاغ گردیده و در زمان نمایندگی جناب شاهرخی قبادی مصوب گردیده است و ملکشاهی نقشی ندارد .ضمنا بودجه ۷۰ میلیاردی دروغ است اگه راست می گویید سند ارائه کنید

    • جناب کاظمی حال که از نظر شما نماینده شهرستان و مدیرکل راه و شهر سازی دروغگو شده اند خوب شما مدرکی برای ادعایتان ارائه بفرمایید!! تا جای که ما اطلاع داریم این طرح در مردادماه و با پیگیری های نماینده کوهدشت و استاندار و مدیرکل محترم راه و شهرسازی جزو طرح های مهر ماندگار قرار گرفته و هم اکنون در حال اجرا است.

    • قربانت شوم اگر دروغ است چگونه همین الان ۶ شش شرکت راه سازی در مسیر کوهدشت به خرم آباد در حال کار هستند.

  45. یقین داشته باشید که مشکل اصلی شهرستان کوهدشت بی عدالتی وپارتی بازی است

  46. باسلام مگر نمایندگان استان لرستان بخصو ص نمایند گان شهر ستان کوهدشت بخیر عزل ونصب چند مد یر آن هم بخا طر دوره آیند ه نما یند گی خود کار دیکری انجام می دهند

  47. باسلام
    از اقای ملکشاهی بعنوان شهروند درخواست داریم که تمام سعی وتلاشی که دارند درحوزه فعالیت عمرانی وفرهنگی باشد ،عزل ونصب در ادارات فایده ای برای این شهرستان ندارد …

    • موافقم. دمتون گرم آقای اسماعیل منش .در حوزه فرهنگی مدیران ما باید جدیت بیشتری بعمل آورند.

  48. باور کنید تو ی این شهر همه مسئولان برای خودشان کار می کنند. تنها امید شهر در اینده احداث سد معشوره است ولا غیر . از هیچ مسئولی چیزی نمی خواهیم جز ایجاد کمپینی برای احداث سد معشوره. تجمع ، تحصن قانونی؛ و اعتراض دسته جمعی برای رسیدن اب به کوهدشت که بین دو رود قرار دارد و تشنه است. واقعا غیرت ما کجا رفته است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.