- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی : مصوبات گذشته هیات دولت در کوهدشت در حد مصوبات کاغذی هستند!

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز از خرم‌آباد، الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در جواب سئوال های مدیر میرملاس نیوز گفت : اعضای شورای شهر کوهدشت با بنده جلسه ای خصوصی گذاشتند و از من درخواست کردند که فردی را به عنوان شهردار به آنها معرفی کنم که من این پیشنهاد را نپذیرفتم و اعلام کردم که طبق وظیفه ی قانونی خودتان شخص شایسته ای بر اساس شاخص ها  برای شهرداری انتخاب کنید.

وی در مورد مصوبات هیات دولت در کوهدشت افزود: در سه سفر استانی هیئت دولت به لرستان ۵۰۰ طرح اجرایی به تصویب رسیده که برخی از آنها مانند طرح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ، سد معشوره ، کارخانه خودروسازی کوهدشت و حتی خط آهن تنها در حد یک مصوبه کاغذی مانده است.

ایشان با اشاره به مشکل کمبود آب برخی مناطق استان لرستان از جمله کوهدشت و بحران بی‌آبی گفت: متاسفانه ۵۴ روستا شهرستان کوهدشت فاقد آب آشامیدنی هستند و از طریق تانکرهایی بسیار آبرسانی می شود. انتظار داریم دولت‌مردان به جای برخی فعالیت‌های غیر ضروری، این قبیل مشکلات مردم را حل کنند.

ملکشاهی در مورد عزل ونصب های شهرستان بیان داشت : وظیفه ی قانونی نمایندگان نظارت بر قانون اساسی و قانونگذاری است دخالت در این امورات تخلف محسوب می شود ، همچنین اگر بنده بخواهم از مدیران مخالف استفاده نمایم طرفدارانم این اجازه را به من نمی دهند !

ملکشاهی تصریح کرد: صنایع در کوهدشت تعطیل است و طی بازدید به عمل آمده پی‌گیر فعال کردن این صنایع هستیم.