تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

مدیرکل مدیریت بحران لرستان : فرهنگ استفاده از بیمه باید در بین جامعه نهادینه شود / تقدیر از تلاش های مدیریت بیمه کارآفرین استان

  • کد خبر : 90491
  • 13 آبان 1395 - 11:52

    مدیرکل مدیریت بحران لرستان بر ضرورت فرهنگسازی برای استفاده از خدمات بیمه ای در این استان تاکید کرد. به گزارش میرملاس ؛ رضا آریایی در مراسم پرداخت خسارت به زیان دیدگان حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ بیمه هنوز در کشور جای خود را باز نکرده است، […]

photo_2016-11-03_11-35-28

 

 

مدیرکل مدیریت بحران لرستان بر ضرورت فرهنگسازی برای استفاده از خدمات بیمه ای در این استان تاکید کرد.

به گزارش میرملاس ؛ رضا آریایی در مراسم پرداخت خسارت به زیان دیدگان حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ بیمه هنوز در کشور جای خود را باز نکرده است، اظهار داشت: مردم ما هنوز با خدمات مختلف بیمه ای آشنایی کافی ندارند.

ضرورت فرهنگسازی برای استفاده از خدمات بیمه ای

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در ردیف حوادث غیرمترقبه و طبیعت ساخت به حساب نمی آید، عنوان کرد: دولت ها نمی توانند به این نوع حادثه کمکی داشته باشند لذا در این مواقع تنها کمکی که می تواند فرد حادثه دیده را به زندگی قبلی برگرداند کمک های بلاعوض بوده که تنها از طریق بیمه ها میسر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان افزود: اگر تسهیلات یارانه دار به افراد خسارت دیده پرداخت شود کسی حاضر نیست ضمانت فردی که همه چیز خود را از دست داده بپذیرد.

آریایی گفت: در جریان آتش سوزی پاساژ قائم ۱۳۳ نفر با ضرر و زیان مواجه شدند که تنها ۲۱ واحد تحت پوشش بیمه ای بودند ؛ ایشان از تلاش های شاهرخی مدیریت بیمه کارآفرین در پرداخت سریع خسارت های زیان دیدگان این حادثه تقدیر و تشکر نموند که با محدویت های بیمه تلاش زیادی در تسریع پرداخت ها متحمل شدند.

وی از اصحاب رسانه خواست تا مردم را به استفاده از خدمات بیمه ای تشویق کنند و بیان داشت: مردم می توانند با پرداخت مبالغ اندکی حق بیمه زندگی و سرمایه خود را در مقابل حوادث بیمه کنند.

 مدیرکل مدیریت بحران لرستان یادآور شد: تلاش های لازم برای پرداخت تسهیلات یارانه دار به خسارت دیدگان حادثه پاساژ قائم خرم آباد صورت گرفته است.

 

photo_2016-11-03_10-57-13

photo_2016-11-03_11-18-14

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احسنت خسته نباشید و خداوند توفیقتان دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.