تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

قطار عزل ونصب ها به ایستگاه اداره ی کار و تعاون رسید!

  • کد خبر : 9072
  • 18 شهریور 1391 - 22:49

    به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مراسم تودیع و معارفه اداره ی کار و تعاون شهرستان کوهدشت با حضور حامد ویسکرمی ،مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان ، معاونین و کار کنان اداره کار و اداره تعاون در محل اداره کار برگزار شد. ویسکرمی در این مراسم با اشاره به میزان […]

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مراسم تودیع و معارفه اداره ی کار و تعاون شهرستان کوهدشت با حضور حامد ویسکرمی ،مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان ، معاونین و کار کنان اداره کار و اداره تعاون در محل اداره کار برگزار شد.

ویسکرمی در این مراسم با اشاره به میزان بالای بیکاری استان، گفت: تلاش در جهت توسعه بخش تعاون ، توجه ویژه به حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی ، برگزاری منظم جلسات کار گروه اشتغال شهرستان، توسعه کمی و کیفی تشکلهای کارگری و کارفرمایی و،تنظیم و نظارت بر روابط کار ، صیانت از نیروی انسانی و کاهش حوادث ناشی از کار از جمله اولویت هایی است که توجه ویژه به آن منجر به تحقق اهداف کاری وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خواهد شد.

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان افزود: در پی تحولات و تغییرات صورت گرفته در دو وزارتخانه تعاون و کار و امور اجتماعی امروز شاهد معرفی رئیس اداره جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهدشت هستیم و به طور قطع با همدلی و همکاری صمیمانه در بین این دو مجموعه اداری روز به روز به اهداف مشخص شده نزدیک خواهیم شد .

در پایان این مراسم عزیزاله کدخدایی به عنوان رئیس اداره جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان معرفی و از خدمات احد مراد پور  رئیس سابق اداره کار و امور اجتماعی و  علی سوری رییس اداره ی تعاون کوهدشت قدردانی بعمل آمد .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. مبارک باشد آقای کدخدخدائی مدیری لایق است

  2. سلام تا جایی که من اطلاع دارم آقای کدخدایی مدیری توانمند است که بر اساس شایستگی انتخاب شده و به خاطر این انتخاب از جناب ملکشاهی و جناب ویسکرمی تشکر میکنیم.

  3. دوستی ۲ ملکشاهی ۰

  4. آقای کدخدایی آدم دلسوز و کار بلدی است
    به ایشان تبریک می گویم

  5. هردم از این باغ ….

  6. این عزل و نصبها عادی می باشد .صندلی ریاست به کسی وفا نمیکند

  7. انصافا آقای کدخدایی آدم دلسوز و کار بلدی است ،به ایشان تبریک می گوییم.

  8. موفق باشد آدم خوبی است

  9. درود بر سیاوش وکامنت با معنایش -سیاوش جان این عزل ونصبها پیام دارند که شما اشاره کردید گردانندگان جریان ملکشاهی کسان دیگری هستند که اصولگرایان طرفدار حاجی انگشت به دهان خواهند ماند .

  10. تقدیر از زحمات اقای سوری در زمان تصدی اداره تعاون ومراد پور در اداره کار انصافا از مدیران شایسته بودند.

  11. مشکل بیکاری و اشتغال شهرستان کوهدشت ظرف یک ماه حل خواهد شد .

  12. با تبریک به اقای کدخدایی و تشکر از زحمات روسایی سابق اقای سوری و مراد پور اما خدایی با ریس عوض کردن مشکل شهرمان حل نمیشود ای کاش عزل ونصبی نبود کاش همه با هم تلاش میکردیم که شهرمان اباد شود شهرمان از بیکاری خالی شود ای کاش بجای این همه جلسه تدبیر و تفکری شود ای کاش ای کاش ای کاش

  13. پست ارا کی منیه. وللا!!

  14. حالا مردم فهیم و دور اندیش طرحان فهمیدند ملکشاهی جز کدام حزب و تشکیلات است و فهمیدند چطوری دوستان ساده ما را دور زد نام مدیران جدیدش این داستان را بهتر حکایت می کند

  15. جناب آقای کد خدایی انتخاب به حق جنابعالی رابه عنوان رئیس اداره کار وتعاون را از طرف بنده وکلیه پرسنل نمایندگی ایران خودرو بپذیرید واز خداوند رحمان آرزوی موفقیت را برای جنابعالی داریم.موفق وپیروز باشید .

  16. به خدا اولین باره تو تمام عمرم اسم این آقایان رو میشنوم یا میبینم بجزآقای علی سوری،به جان خودم اولین باره ،اینا تا الان کجا بودن کی رفتن سر کار این آقای کدخدایی بچه کوهدشته؟آخه به فامیلیش میخوره مثلا بچه تهران باشه یا جایی دیگه،به هر حال واسشون آرزوی موفقیت میکنم.

  17. این پست حق علی سوری بود .

  18. سوال کنکور : وقتی اداره محترم کار , رییس خودشو بیکار می کنه میتونه واسه بیکارا کاری کنه؟

  19. انتصابات شهرستان را صمیمانه به اسماعیل دوستی تبریک و شادباش عرض مینماییم. ولی اینکه چرا باید مدیران ارزشی و توانمندی مانند سوی و مرادپور بایستی عزل شوند را بایستی افکار عمومی به جد پیگیری نماید.

  20. تغیرات در تحولات سیاسی حتی در کشورهای دموکراتیک امری طبیعی است و در کشورهای غیر دموکراتیک امری اجباری چرا که راههای انتخاب شدن در دوره های آینده را هموار می کند ، ودر اینگونه رفتارهای غیر دموکراتیک همیشه ضربه بر پیکره مردم وارد میشود مردمی که به امید دست یافتن به زندگی بهتر دست به انتخاب میزنند نا امیدانه به انتخاب بعدی خود فکر می کنند ، البته بر همه ساکنان ستم دیده این شهر پوشیده نیست که مخروبه های اداری کوهدشت سالهای تلخی را برای مراجعین خود طی کرده اند ، در پایان به عنوان شهروندی از این خاک غریب تقاضا دارم شما که اجبا در عذل ونصب دارید انتخابهایتان را با مطاله بیشتری انجام دهید و گوشه چشم ی به ردیف بودجه ها هم داشته باشید شاید زخم هایی چون زخمهای سعادت آباد بر پیکر این مردم کمتر شود ، آبادانی پیشکشتان

  21. از کی تا حالا آقای سوری کا ر ی به جز کارفرهنگی بلده سابقش معلمی نه ریاست

  22. من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق.
    انتصاب شایسته برادر کدخدایی را به سمت جدید تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون علمی و معنوی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.این برادر عزیز در طول خدمت چندساله شریف خود همواره رضای حضرت باری تعالی و مردم شریف ، فرهیخته و با عزت شهرستان را سرلوحه خدمت خویش قرار داده و جزء نمونه افرادی می باشد که انگیزه خدمات پیشین، مسولیت مبارک جدید و مسولیتهای عالی تر آینده خویش را صرفا آبادانی و سعادت آخرت خویش می داند.

  23. تبارک الله احسن الخالقین ……چپ ها زا خودتون تعریف نکنید از کی تعریف میکنید……………………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.