- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قطار عزل ونصب ها به ایستگاه اداره ی کار و تعاون رسید!

[1]

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مراسم تودیع و معارفه اداره ی کار و تعاون شهرستان کوهدشت با حضور حامد ویسکرمی ،مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان ، معاونین و کار کنان اداره کار و اداره تعاون در محل اداره کار برگزار شد.

ویسکرمی در این مراسم با اشاره به میزان بالای بیکاری استان، گفت: تلاش در جهت توسعه بخش تعاون ، توجه ویژه به حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی ، برگزاری منظم جلسات کار گروه اشتغال شهرستان، توسعه کمی و کیفی تشکلهای کارگری و کارفرمایی و،تنظیم و نظارت بر روابط کار ، صیانت از نیروی انسانی و کاهش حوادث ناشی از کار از جمله اولویت هایی است که توجه ویژه به آن منجر به تحقق اهداف کاری وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خواهد شد.

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان افزود: در پی تحولات و تغییرات صورت گرفته در دو وزارتخانه تعاون و کار و امور اجتماعی امروز شاهد معرفی رئیس اداره جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهدشت هستیم و به طور قطع با همدلی و همکاری صمیمانه در بین این دو مجموعه اداری روز به روز به اهداف مشخص شده نزدیک خواهیم شد .

در پایان این مراسم عزیزاله کدخدایی به عنوان رئیس اداره جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان معرفی و از خدمات احد مراد پور  رئیس سابق اداره کار و امور اجتماعی و  علی سوری رییس اداره ی تعاون کوهدشت قدردانی بعمل آمد .