تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

ایرج عبدی : معضل بیکاری در لرستان باید ریشه‌کن شود

  • کد خبر : 9080
  • 19 شهریور 1391 - 10:02

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند، معضل بیکاری در لرستان را ریشه‌کن کنند.

 

به گزارش میرملاس نیوز  به نقل از فارس ؛ ایرج عبدی  در دیدار با کارکنان سازمان فنی‌ و حرفه‌ای لرستان گفت: امروز اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان با انرژی و شادابی در حل مشکلات بیکاری این استان گام برداشته است.

وی افزود: من بر خلاف اندیشه دیگران در کمیسیون اجتماعی مجلس عضو هستم، چرا که می‌خواستم دست و بالم جهت کمک به هم استانی‌هایم بازتر باشد.

نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین رشد جمعیتی کشور بین سال‌های ۶۲ و ۶۳ بوده که در حال حاضر آن افراد به سن ۲۸ تا ۳۰ رسیده و اکثر مراجعان به ما برای ایجاد اشتغال همین افراد هستند.

عبدی یادآور شد: یکی از ابزارهای مهم با توجه به عنایتی که مقام معظم رهبری به کار آموزش فنی و حرفه‌ای دارد و می‌تواند ما را در رسیدن به ایجاد اشتغال و بالا بردن بهره‌وری و تولید کمک کند، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی از همه مسئولان لرستان خواست تمام تلاش خود را برای حل معضل بیکاری جوانان این استان را به کار گیرند.

در ادامه سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل و مراکز این استان، گفت: در طول خدمت کوتاه توانستیم مرکز آموزشی تیپ ۵۷ شهید بهشتی خرم‌آباد با دو رشته جوشکاری و برق ساختمان، مرکز آموزشی مجتمع مسکونی لشکر ۸۴ خرم‌آباد با چهار رشته آموزشی، راه‌اندازی رشته‌های PLC در مرکز امام علی (ع) بروجرد و راه‌اندازی رشته‌های چرم و جیر و صنایع غذایی در مرکز خواهران خرم‌آباد ایجاد و راه‌اندازی شده است.

قباد بیرانوند با اشاره به افزایش بودجه تعمیر و تجهیز اداره کل گفت: با رایزنی‌های مکرر توانستیم معاون اداری و پشتیبانی سازمان را به استان دعوت کنیم، تا از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاریم که همین امر باعث شده معاون اداری و پشتیبانی سازمان و هیئتی به استان ما سفر کنند و از تمام مراکز آموزشی بازدید کنند و در پایان این سفر ما توانستیم به صورت چشمگیری بودجه تعمیر و تجهیز استان را افزایش دهیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای دکتر با انتصاب مدیران نا لایق نمی شود لطفا به اصل شایسته سالاری متعهد باشید

  2. جناب آقای عبدی فریادهای خسته این مردم سالهاست در زیر شعارهای سیاسی خفه شده اند وعنایات به استانهی همجوار رفته اند دست همت این دیا ر سالهاست فقیر را فقیر تر و دست ربا خواران را درازتر کرده ، به عنوان یک لرستانی که سالهاست زیر آوار وامهای مضاربه و انواع وامهای بلند مدت وکوتاه مدت بانکها یی که مدیران آنها ارباب شده اند ما بیچارگان رعیت کمر خم کرده ایم خواهش دارم شعار گفتن ها را فراموش کنید که دست همت نه برای چند نفر دورو بر خودتان بلکه برای جوانای که خود از آنها یاد کرده اید بالا بزنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.