کد خبر : 9094
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 381 بازدید

دریاچه ی کیو خرم آباد از نگاه دوربین میرملاس نیوز

                                    عکاس : امین آزادبخت    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : امین آزادبخت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

صادق ياري پور در گفته :

خرم آباد با اين درياچه قشنگ بود اينهم خشك شد.متاسفانه چون كسي به فكر اين مشكلات نيست و گرنه از درياچه اروميه كه بزرگتر نيست كه يه بار خشك شد اما چون مسئولين استان آذربايجان پيگيري كردند مشكل حل شد.تامين آب اين درياچه فكر نميكنم اونقدر سخت باشد كه نمي توانند درستش كنند

[پاسخ]

مخ پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ شهریور , ۱۳۹۱ ۰۸:۱۱:

آقا صادق يعني شما ميگيد مسولان آب منزل خودشون را بيارند بريزند توي درياچه؟بعدشم كي گفته مشكل درياچه اروميه حل شده؟راهكار عملي بدين؟

[پاسخ]

سنگ نوشته در گفته :

آقای یاری پور،حالاجنابعالی بفرماییدمسئولین آب دریاچه کیوراازکجاتأمین کنند؟درضمن مشکل دریاچه ارومیه فعلن رفع نشده وهمچنان هفتاددرصدآن خشکیده است!

[پاسخ]

صادق ياري پور پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ شهریور , ۱۳۹۱ ۱۵:۵۶:

1- شما دو نفر(مخ – سنگ نوشته) اگه تونستيد اسم خودتان را درست بنويسيد اون موقع نظر بديد.
2-اگه پروژه قمرود را ديده باشيد(آبرساني از اليگودرز به قم) اونوقت ميفهميد كه پر كردن آب اين درياچه كوچك خيلي راحت است.
3-حالا از شوخي بگذريم با تانكر آب هم ميشود آب درياچه را پر كرد.
4-درياچه اروميه با آن بزرگيش در دست برسيه كه مشكلش را حل نمايند.
5-تا زماني كه افرادي مثل شما دو نفر در اين استان با اين طرز تفكر كه همه چيز را به مسخره ميگيريد شك نكنيد كه كسي به داد مشكلات استان نميرسد.ما اگه خودمان بخواهيم ميشود پس خواستن توانستن است.
6-اگه اين درياچه در جاي ديگري به غير از استانهاي محروم بود نميگذاشتند خشك شود.

[پاسخ]

7چشمه میشنان پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ شهریور , ۱۳۹۱ ۱۸:۱۸:

دورود و سپاس…

[پاسخ]

خشک شده که شده …..ای کاش حاشیه ها را کنار بگزاریم و به فکر جوانان بیکار وبیخانمان باشیم که در اوج خوش زندگی دارن افسردگی میگیرن دریاچه باشه و نباشه مهم نیست اما جوانان که سرمایه کشورند چی

[پاسخ]

7چشمه میشنان پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ شهریور , ۱۳۹۱ ۱۸:۲۱:

هم مشکلات بیکاری جوانان، هم فقرزدایی، هم دریاچه و هم هم هم هم ……

[پاسخ]

بی موضع در گفته :

من هم با فری جون موافقم . حالا مشکل استان ما فقط همین خشکی دریاچه است

[پاسخ]

علي از شيراز در گفته :

حيف از کيو که تنش سيه شده / اما همه جا خشکسالي امده رودخانه سيوند فارس رو که بايد کفش چاه بزني ! تا به اب برسي !

[پاسخ]

مشکل ما فری جون خشک شدن اب دریاچه نیست مشکل این که به مشکلات لرستان در هیچ سطحی رسیدگی نمیشه،

[پاسخ]

سنگ نوشته در گفته :

چناب آقای یاری پور!من مثل شماودوستانتان نمی خواهم مشهوربشم وعشق کاندیداتوری شورای شهربه سرم نزده!

[پاسخ]