تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
16

فوری: دو کودک در گودالی در «شهر گراب» بخش طرهان غرق شدند

  • کد خبر : 91112
  • 27 آبان 1395 - 19:18

  به گزارش میرملاس امروز در «شهر گراب» مرکز بخش طرهان دو کودک به نام های یزدان و کارن در گودال دستی غرق شدند. این چاله توسط یکی از باغداران حفر شده است تا آب های سطحی و باران را جمع کرده و بوسیله ی پمپاژ برای آبیاری درختان از آن استفاده کند که بچه ها […]

 

photo_2016-11-17_17-23-40-533x400
به گزارش میرملاس امروز در «شهر گراب» مرکز بخش طرهان دو کودک به نام های یزدان و کارن در گودال دستی غرق شدند. این چاله توسط یکی از باغداران حفر شده است تا آب های سطحی و باران را جمع کرده و بوسیله ی پمپاژ برای آبیاری درختان از آن استفاده کند که بچه ها برای بازی کردن از پدر و مادرشان دور شده و در این چاله غرق شدند.  یکی از بچه در لبه ی آب بوده که توسط افراد محلی برای احیا به بیمارستان رسانده می شود ولی پس از رسیدن به بیمارستان فوت می کند. به گزارش یکی از اهالی منطقه این دو کودک «پسر عمو» بوده اند.

تحریریه میرملاس این مصیبت را به خانواده های داغدیده تسلیت می گوید.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. قاتل این بچه‌ها در وهله اول صاحب گودال و در وهله دوم شهرداریه .صاحب گودال سالها از این لجنزار بی حفاظ و در مسیر عبور و مرور مردم و با وجود تاکید مرکز بهداشت بر ناسالم بودن محصولات بدست آمده از این لجنزار استفاده میگردد و شهرداری هم هیچ وقت اقدامی در جهت لایروبی این جوی فاضلاب (کانال که نداره) انجام نداد.

  2. این گودال محل جمع آوری آب فاضلاب وجداول شهرگراب میباشدکه متأسفانه بخشی ازدرختان انار بااین لجن آبیاری میشوند.حتی قبلا آب خروجی غسالخانه گراب دراین جاجمع میشدوصاحبان باغ با آن ابیاری میکردند.ولی هیچگونه اقدام موثری ازطرف بهداری انجام نگرفته است!!!

  3. جای تاسف داره ودل ادم میگیره .بی …… اقایان مسئول وباغدارمسبب این دردگرانند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.