تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

انتقاد «خجسته پور» از شهردار خرم آباد

  • کد خبر : 91124
  • 27 آبان 1395 - 20:15

به گزارش میرملاس امروز صبح جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد به ریاست حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم آباد و با حضور جمعی از مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد که در آن فرماندار خرم آباد به انتقاد از شهردار خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و عملکرد اداره تعاون کار و […]

img_3302

به گزارش میرملاس امروز صبح جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد به ریاست حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم آباد و با حضور جمعی از مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد که در آن فرماندار خرم آباد به انتقاد از شهردار خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و عملکرد اداره تعاون کار و رفاه امور اجتماعی لرستان پرداخت.

خجسته پور با انتقاد از عملکرد عیدی بیرانوند شهرادر خرم آباد گفت: بر طبق تبصره ذیل ماده ۲ قانون ساماندهی متکدیان به صراحت بیان شده که تامین محل، امکانات و تجهیزات مورد نیاز اردوگاه ساماندهی متکدیان باید توسط شهرداری انجام شود که متاسفانه علیرغم مکاتباتی و پیگیری های که با شهرداری خرم آباد داشته ایم هنوز شاهد برداشتن قدمی هرچند کوتاه از جانب شهردار خرم آباد نبوده ایم و حتی آخرین نامه ما به شهرداری در این زمینه که در تاریخ ۱۶ آبان به شهرداری ارسال گردید از جانب شهرداری بی پاسخ مانده است.
فرماندار خرم آباد در ادامه افزود: شما ببینید که الآن در جلسه عالی شهرستان که مدیران یا معاونین ادارات شهرستان در آن شرکت می کنند نه شهرار و نه هیچ کدام از معاونینش در این جلسه حضور ندارند و ظاهرا آقای عیدی بیرانوند گمان می کند که شهردار همه لرستان است. بنده باید عرض کنم که جناب بیرنوند شهردار خرم آباد هستند و باید به فرمانداری به عنوان متولی امور مدیریت شهرستان خرم آباد پاسخگو باشد. خجسته پور از آذری که به نمایندگی از جانب شورای شهر در این جلسه شرکت کرده بود خواست که این موضوع را در شورا بررسی کند تا مشخص شود که چرا شهردار محترم نه پاسخ نامه ها را می دهد، نه در جلسات حضور می یابد و نه اقدامی عملی انجام می دهد!

خجسته پور در ادامه صحبت هایش با تقدیر از عملکرد جهاد گونه استاندار لرستان بیان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری بر آن نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل را قرار داده جناب استاندار در این مورد از همه ما پیشرو تر بوده تا جایی که متاسفانه برخی مدیران نتوانسته اند پا به پای ایشان در این زمینه حرکت کنند!
خجسته پور برای نمونه اداره تعاون کار و رفاه و امور اجتماعی را مثال زد و گفت: این اداره کل با این نام یک خطی اش متولی ایجاد توازن بین فرصت های شغلی و نیروی کار موجود در استان است که متاسفانه هنوز شاهد هیچ گونه اقدام موثری در این حوزه نبوده ایم و باید از آن ها پرسید که “چرا آن کسی که پارتی ندارد باید پشت در ادارات پرسه بزند و نتواند مشغول شود اما لیست های آنچنانی وارد برخی از شرکت ها بشوند!” من نمیگویم که اداره کار بیاید شغل ایجاد کند اما توزیع درست افراد جویای کار بر عهده این اداره کل است.

خجسته پور بخش دیگری از سخنانش را به انتقاد از اداره کل آموزش پرورش استان اختصاص داد و خاطر نشان کرد: طبق مصوبه شورای عالی ادارات عزل و نصب مدیران در استان با اطلاع و هماهنگی شخص استاندار و در شهرستان با اطلاع و هماهنگی فرمانداران صورت می گیرد که متاسفانه دو ماه پیش شاهد بودیم مدیر کل محترم آموزش و پرورش لرستان بدون کوچکترین اطلاع و هماهنگی با فرمانداری خرم آباد دست به عزل و نصب در ریاست آموزش پرورش یکی از مناطق خرم آباد زد و هر چه ما از ایشان خواستیم که در این زمینه توضیح کتبی یا شفاهی بدهد ایشان خود را تا این لحظه ملزم به پاسخگویی ندانسته اند. این در حالیست که بنده به عنوان فرماندار خرم آباد هیچ گونه مشکلی با شخص منصوب شده ندارم بلکه با نقض قانون صورت گرفته در این مورد مشکل دارم.

در پایان این جلسه فرماندار با اهدای لوحی از عملکرد چند ماهه مدیر جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد آقای شیروانی تقدیر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقاى فرماندار موضوع مطرح شده درخصوص اداره کل تعاون کار جز وظایف وزارت متبوع نبوده از قدرت ادارى آن اداره کل ونیازى که واحدهاى کارگرى به آنهادارند نیرومعرفى مى کنند وبیشترنیروهاجذب شده ازطر یق استاندارى.نمایندگان وارتباط ادارى که خود یک نوع آسیب ادارى است جذب مى شوند که حضرتعالى از این موضوع بینصیب شداید این آقاى مدیر کل تعاون کار مگر مورد تایید شمانبوده که دردولت قبل هم مسولیت داشته بیشتراز این انتظار نمى رود که از چهار معاون ایشان تنهایک معاون طرفداردولت وسیاست هاى کارى آن مى باشد خودکرده راتدبیرى نیست

  2. مطرح کردن این مشکلات بین مدیران کل وفرمانداران مرکز استانها همیشه بوده وهست باتوجه به اینکه بند ه سالها مسئولیت استانی داشته ام به فرماندارمحترم عرض کنم که اینگونه موارد رابهتر است بصورت حضوری وازطریق استانداری حل فصل نمایید مطرح کردن موضوعات دراین گونه جلسان به نظرم مناسب نبوده وحتی باعث نشان دادن کمی قدرت مدیریت حوزکاراست

  3. آقاى فرماندارحرف شماازسردلسوزى بوده امادادن گزارش و آمار وظیفه مدیرکل مربوطه براساس قانون است زحمت بکشید ازطرىق سایت این موضوع راببینید

  4. تذکر اگر موجب اصلاح امورشود مناسب است ازفرماندارمحترم بسیار متشکریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.