تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دستور استاندار لرستان به فرمانداران: مانع رفتن زائران به مهران شوید/ وضعیت بحرانی است!

  • کد خبر : 91130
  • 27 آبان 1395 - 20:31

به گزارش میرملاس استاندار لرستان، هوشنگ بازوند صبح پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه و در آستانه‌ی سالروز اربعینی حسینی به فرمانداران استان دستور داد مانع رفتن زائران به مهران شوند؛ زیرا اوضاع در مهران مناسب نیست و بحرانی است. استاندار لرستان تشریح کرد: «شورای امنیت کشور دستور داده است از رفتن زائران به مهران جلوگیری شود و […]

8uzs_0_9_copy_copy

به گزارش میرملاس استاندار لرستان، هوشنگ بازوند صبح پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه و در آستانه‌ی سالروز اربعینی حسینی به فرمانداران استان دستور داد مانع رفتن زائران به مهران شوند؛ زیرا اوضاع در مهران مناسب نیست و بحرانی است.

استاندار لرستان تشریح کرد:

«شورای امنیت کشور دستور داده است از رفتن زائران به مهران جلوگیری شود و فرمانداران به عنوان مسئول شورای تأمین شهرستان‌ها وظیفه دارند هر طوری شده مانع رفتن زائران به مهران شوند».

هوشنگ بازوند، ابراز نگرانی کرد:

«مرز کاملاً بازگشایی شده است و معلوم نیست چه کسانی دارند وارد ایران می‌شوند! اوضاع، بسیار بحرانی و خطرناک است».

فرماندار شهرستان دورود، ماشاءاله نعمتی خطاب به استاندار لرستان تلنگر زد:

«بسیاری از زائران با خودروهای شخصی خودشان راهی مهران می‌شوند».

استاندار لرستان استدلال نعمتی را رد کرد و گفت:

«هر طوری شده باید جلوی رفتن زائران به مهران را بگیرید؛ زیرا اوضاع به شدت بحرانی شده است و خبرهایی هم شنیده‌ایم مبنی بر اینکه وضعیت زائران لرستان اصلاً از نظر پذیرایی، خوب نیست».

بازوند آمار داد شهری هم‌چون مهران که بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد الان شاهد بیش از ۳۰۰ هزار زائر آمده به شهر است و اصلاً توانایی پذیرایی این همه زائر را ندارد و از طرف دیگر، کنترل این همه جمعیت نیز، «ناشدنی» شده است.

گفتنی اینکه: یکشنبه، ۳۰ آبان‌ماه خورشیدی، ۲۰ صَفَر هجرت قمری، سالروز اربعین حسینی است. هر سال هزاران زائر ایرانی، اربعین را، راهی کربلا می‌شوند.

منبع: هومیان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام خدمت استاندار محترم. از همین سایت میرملاس اعتراض زائران لرستان را به استاندار ایلام علی الخصوص نیروهای نظامی که ……….زائران را باد کتک با باتون میگرفتند اعلام فرمایید.ما از داعش نترسیدیم ورفتیم غافل از اینکه رفتار نیروهای نظامی ویگانها بدتر از داعش با زنان وکودکان زائر انجام دادند

  2. در ضمن آقای استاندار پمپ بنزین دو راهی شاهزاده محمد از خدمات دهی بنزین به زائرین خودداری نمودند با اینکه بنزین پر بود .متاسفانه به من که هم زبانشان بودم اجازه برداشت بنزین دادند ولی به مابقی زایرین که از تهران وسایر شهرها بودند بنزین ندادند بنده شاهد عینی هستم در صورت نیاز به خدمت خواهم رسید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.