تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

رییس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر اعلام کرد: عملکرد موفق بانک شهر در جلب اعتماد هموطنان طی ۳ سال اخیر/حمایت از پروژه های عمرانی و فرهنگی خرم آباد ادامه دارد

  • کد خبر : 91146
  • 24 مهر 1396 - 14:53

. به گزارش میرملاس ؛ رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر با تاکید بر به عملکرد موفق این بانک در جلب اعتماد هموطنان طی ۳ سال اخیر، گفت: حمایت از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر خرم آباد را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمد […]

.

به گزارش میرملاس ؛ رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر با تاکید بر به عملکرد موفق این بانک در جلب اعتماد هموطنان طی ۳ سال اخیر، گفت: حمایت از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر خرم آباد را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمد کمری با اشاره به اجرای طرح مکانیزه کردن زباله های شهری، آماده سازی آرامستان صالحین، احداث پایانه های مسافربری و … با حمایت بانک شهر در شهر خرم آباد افزود:این بانک در سال جاری نیز از تمامی پروژه های عمرانی شهر خرم آباد با استعداد و توان خود بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب اعتماد عمومی مردمی حمایت خواهد کرد.
وی حضور در عرصه نمایشگاه های کتاب کشور با عاملیت این بانک در شهرهای مختلف را نوعی مسئولیت اجتماعی به جهت خدمت به جامعه دانست و گفت:شاخص توسعه فرهنگی هرکشور توسعه سرانه مطالعه می باشد و سرپرستی منطقه ۶ در سال گذشته در این حوزه نیز اقدامات موثری را انجام داده است.
رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر در ادامه از رشد ۶۰ درصدی منابع بانک شهر طی ۳ سال گذشته خبرداد و گفت: منابع بانک شهر در سال ۱۳۹۳ تنها ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر این منابع به ۴۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.
کمری با اشاره به اینکه رشد منابع بانک های دیگر در چند سال گذشته به طور میانگین تنها ۲۰ درصد بوده است، افزود:اما عملکرد موفق بانک شهر در جلب اعتماد مردم طی ۳ سال اخیر باعث شده است که منابع این بانک به نسبت بانک های دیگر به طور قابل توجهی افزایش یابد.
رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر در پایان تاکید کرد: با قدرت و عزمی راسخ خدمت رسانی به شهروندان شهرهای سراسر کشور را ادامه خواهیم داد.

.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.