تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

بیرانوند: لرستان یکی از قطب های تولید گندم در کشور است

  • کد خبر : 91184
  • 29 آبان 1395 - 9:18

به گزارش میرملاس مراد بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در سخنانی با اشاره به جشن شکر گذاری خودکفایی گندم اظهار داشت: لرستان یکی از قطب های تولید گندم در کشور است. وی با اشاره به آمار بی سابقه تولید گندم در استان لرستان و شهرستان خرم آباد گفت: تولید گندم لرستان در […]

%da%af%d9%86%d8%af%d9%85

به گزارش میرملاس مراد بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در سخنانی با اشاره به جشن شکر گذاری خودکفایی گندم اظهار داشت: لرستان یکی از قطب های تولید گندم در کشور است.

وی با اشاره به آمار بی سابقه تولید گندم در استان لرستان و شهرستان خرم آباد گفت: تولید گندم لرستان در سال ۹۳ حدود ۲۰۰ هزار تن بود که این میزان در سال ۹۴ به حدود ۴۰۰ هزار تن و طی امسال نیز به ۵۸۶ هزار تن رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد بیان داشت: این افزایش تولید گندم در شهرستان خرم آباد به دلیل استفاده بذر اصلاح شده، تاریخ کشت مناسب، برنامه های مبارزه با آفات، خرید به موقع و … بوده است.

بیرانوند با بیان اینکه جهاد کشاورزی خرم آباد نقش خوبی در تولید گندم شهرستان داشت گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تعهد ما خرید ۵۹ هزار تن گندم از کشاورزان خرم آباد بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۷۵ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد.

وی گفت: همچنین میزان تولید گندم شهرستان خرم آباد طی امسال نیز بیش از ۹۰ هزار تن برآورد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد گفت: این افزایش تولید گندم به دلیل تلاش های صورت گرفته از سوی ستاد کاشت، داشت و برداشت شهرستان خرم آباد بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انشا الله در سال ۹۶ تولید گندم به ۵۰۰۰۰ تن هم نرسه و برای خرید گندم برید کشورهای خارجی منت بکشید و پول نقد بدید تا شاید گندم بهتون بدن تا بفهمید تولید گندم در داخل چه منفعتی داره. مثل گدا پول گندم رو قطره قطره به کشاورزان زحمت کش دادن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.