تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

نماینده پلدختر «ساز مخالفش» را با مدیریت ارشد استان تکرار کرد!/ اعتراض مجدد به «سد معشوره»

  • کد خبر : 91190
  • 29 آبان 1395 - 9:51

به گزارش میرملاس علی رغم تاکید هوشنگ بازوند استاندار لرستان بر اجرایی شدن «سد معشوره»، سید حمیدرضا کاظمی نماینده ی مردم پلدختر و معمولان برای چندمین بار مخالفت خود و مردم حوزه انتخابیه اش با عملیاتی شدن این سد را اعلام کرد و رودخانه کشکان را خط قرمز مردم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان دانست. […]

photo_2016-11-12_09-40-53

به گزارش میرملاس علی رغم تاکید هوشنگ بازوند استاندار لرستان بر اجرایی شدن «سد معشوره»، سید حمیدرضا کاظمی نماینده ی مردم پلدختر و معمولان برای چندمین بار مخالفت خود و مردم حوزه انتخابیه اش با عملیاتی شدن این سد را اعلام کرد و رودخانه کشکان را خط قرمز مردم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان دانست.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در دیدار و گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص نگرانی مردم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان در خصوص وضعیت رودخانه کشکان و احداث سدی موسوم به معشوره گفت: در ملاقاتی که با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو داشتم مراتب نگرانی مردم حوزه انتخابیه ام را در رابطه با احداث سدی به نام معشوره بر روی رودخانه کشکان رسانده و عنوان کردم با توجه به اینکه احداث آزادراه خرم زال خسارات غیر قابل جبرانی به منطقه پلدختر وارد کرد، عملاً مردم بیش از ۳ هزار شغل در حوزه خدمات از دست دادند که متاسفانه دولت هم جهت جبران این خسارات هیچ جایگزینی را در دستور کار قرار نداد و موضوع آب رودخانه کشکان و احداث سدی به نام معشوره نگرانی و ذهنیت بسیار شدید و بدی را در بین مردم منطقه بوجود آورده است.

سید حمیدرضا کاظمی گفت: انتظار می رود مسئولین ابتدا فکری در مورد خسارات ناشی از  دست دادن مشاغل خدماتی ناشی از احداث آزادراه خرم زال بکنند و اگر هدف متولیان احداث سد معشوره بر روی رودخانه کشکان جلوگیری از سیل و سیلاب، رسوب گیری برای سد کرخه و باغات و کشاورزی مردم شهرها و روستاهای پلدختر و معمولان است پیشنهاد میکنم دولت اقدام به احداث سد چولهول و بن لار که مطالعات اولیه آن ها انجام گرفته و مطالبه مردم است بکند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نگرانی مردم در مورد احداث این سد بر روی رودخانه کشکان گفت: بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرق مختلف مراتب نگرانی خود و مردم را به مسئولان کشوری، استاندار لرستان و امور آب لرستان رسانده ام که انتظار می رود مسئولین نسبت به این خواسته مردم منطقه توجه جدی داشته باشند.

کاظمی افزود: از مقامات، سیاسیون و مسئولان لرستان می خواهم به نگرانی این مردم توجه کرده و طوری صحبت نکنند که این نگرانی بیشتر و باعث التهاب در جامعه شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: ما مردم شهرستان پلدختر بعنوان پایین دست رودخانه کشکان بعلت اینکه زندگی مان به شریان و جریان این رودخانه وابسته است بایستی به آن توجه شده و گرنه طرح این گونه مباحث می تواند به یک موضوع اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. این ها همش فیلمه این اصولگرا سر ته ……….کاظمی یا ملکشاهی فرق نداره

  2. نماینده حترم پلدختر بهتره پیگیر پایانه فاضلاب شهری کوهدشت باشند چونکه این فاضلاب مستقیم وارد رودخانه کشکان شده و استفاده از این آب برای کشاورزی و سیفی جات و سایر مصارف خطر ناک است
    متاسفانه سالیان سال است که قسمتی از زمینهای پایین دست شهرستان کوهدشت با فاضلاب تصفیه نشده شهر کوهدشت آبیاری میشوند و مازادش نیز داخل رودخانه کشکان می ریزد کسی هم به این مصیبت خطرناک توجهی نمی کند!!!
    قطعا پیگیری این موضوع برای پلدختر و کوهدشت حیاتی تر است ای کاش نماینده محترم پلدختر بررسیهای لازم را انجام دهند و وزارت بهداشت و وزارت نیرو و سازمان محیط زیست را در جریان این موضوع قرار دهند زیرا مردم پلدختر ازاین وضعیت از لحاظ بهداشتی صدمه دیده و متضرر خواهند شد

  3. آقای کاظمی خواست و تقاضای مردم پلدختر را بسیار ظریف و زیرکانه مطرح میکند آنجا که اشاره نموده اند که ممکن است این موضوع امنیتی شود.پس شکی نیست برنده ی این بازی ایشان و مردم پلدختر هستند نه کوهدشت و نماینده اش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.