تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیر کل بنیاد شهید لرستان: دانشگاه پیام نور استان در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت «پیشرو» بوده است

  • کد خبر : 91228
  • 29 آبان 1395 - 18:53

به گزارش میرملاس صبح امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان در محل جلسات استانداری برگزار شد. در این جلسه مهندس بازوند استاندار لرستان از روشنی مدیر کل بنیاد شهید استان خواست تا دستگاه ها و سازمان های موفق را در زمینه «فرهنگ ایثار و شهادت» معرفی کند. روشنی […]

photo_2016-11-19_11-30-45

به گزارش میرملاس صبح امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان در محل جلسات استانداری برگزار شد. در این جلسه مهندس بازوند استاندار لرستان از روشنی مدیر کل بنیاد شهید استان خواست تا دستگاه ها و سازمان های موفق را در زمینه «فرهنگ ایثار و شهادت» معرفی کند.

روشنی در پاسخ به سوال استاندار دکتر منوچهر ططری رئیس دانشگاه پیام نور استان را به عنوان مدیر «پیشرو» در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کرد.

ططری نیز با عنوان اینکه کتابخانه‌های باز  ایثار و شهادت در تمام مراکز دانشگاه پیام نور راه‌اندازی خواهد شد، گفت: همچنین جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصاویر و وصیت‌نامه شهدا در سر درب تمام کلاس‌ها نصب‌شده است و پایان‌نامه‌های با موضوع ایثار و شهادت در دستور کار قرار گرفته و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را به نگارش مقاله‌هایی با موضوع شهید و شهادت ترغیب کرده‌ایم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.