تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تارتار: از حرف‎های شهردار دورود تأسف خوردم! / تا ۲۱ شهریور پول نیاید از تیم می‌روم!

  • کد خبر : 9129
  • 19 شهریور 1391 - 17:55

تارتار: از حرف‎های شهردار دورود تأسف خوردم! تا ۲۱ شهریور پول نیاید از تیم می‌روم! سرمربی گهر زاگرس دورود از وضعیت مالی و مدیریتی این تیم انتقاد کرد و آن را شایسته تیمی که نسبتاً خوب نتیجه می‎گیرد، نمی‎داند. مهدی تارتار در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با بیان اینکه در تعطیلات لیگ به اهداف‎مان […]


تارتار: از حرف‎های شهردار دورود تأسف خوردم!

تا ۲۱ شهریور پول نیاید از تیم می‌روم!

سرمربی گهر زاگرس دورود از وضعیت مالی و مدیریتی این تیم انتقاد کرد و آن را شایسته تیمی که نسبتاً خوب نتیجه می‎گیرد، نمی‎داند.

مهدی تارتار در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با بیان اینکه در تعطیلات لیگ به اهداف‎مان نرسیدیم، تصریح کرد: متأسفانه برنامه‎هایی که برای تعطیلات این موقع لیگ داشتیم به سبب مشکلات مالی نتوانستیم پیاده کنیم و از این نظر ضرر کردیم.

وی ادامه داد: قصد داشتیم خارج از کشور اردو بزنیم که نشد و بعد تقاضای اردوی داخلی کردیم و این هم متأسفانه چون پول نداشتیم کنسل شد. با این شرایط صبح و عصر تمرینات را در کرج برگزار می‎کنیم و برای اینکه مشکل مالی داریم به نفراتی که منزل‎شان در کرج است گفته‏ایم برای خوردن غذا به خانه خودشان بروند.

تارتار با بیان اینکه بیشتر تیم‎ها برخلاف ما به اردو رفته‏اند، خاطرنشان کرد: قرار بود در تعطیلات، دو بازیکن با کیفیت خارجی جذب کنیم که مشکلات مالی باز هم مانع این کار شد.

سرمربی گهر دورود یادآور شد: تاکنون میثم امیری، حمیدرضا فتحی و نیکبخت واحدی از تیم جدا شده‎اند، گلر ارمنستانی تیم که پایش شکسته و قرار است جدا شود و سیامک سرلک هم به خاطر مشکلات مالی تیم را رها کرده و به تمرینات برنگشته است. ما این بازیکنان را از دست داده‎ایم که بیش از یک میلیارد، هزینه تیم کم شده و باید این پول برای جذب بازیکنان جایگزین هزینه شود که فعلاً خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه نامه‏ای به حیدرپور مدیر اجرایی تیم در خصوص مشکلات مالی نوشته‏ام، تأکید کرد: تاریخی را مشخص کرده‎ام که پول به تیم تزریق شود تا ما بتوانیم بازیکن جدید بگیریم و اگر باشگاه به این موضوع اهمیت ندهد مطمئن باشید دیگر با این شرایط کار نمی‎کنم.

تارتار با تأکید بر اینکه آبرو را بیشتر از پول دوست دارم، عنوان کرد: اگر برای کسب پول به اینجا می‎آمدم تحت هر شرایطی می‎ماندم تا مثل خیلی از مربیان باشگاه اخراجم کند ولی در حال حاضر بحث آبرو است و چون اول راه مربیگری هستم و می‎خواهم سال‎ها کار کنم بنابراین جایی می‎روم که بتوانم راحت برنامه‏هایم را اجرا کنم و باشگاه امکانات مورد نظرم را فراهم کند.

بازیکن سابق پرسپولیس مدعی شد: اگر تا حالا با این شرایط سخت تحمل کرده‎ام به خاطر هواداران است که تحت هر شرایطی تیم را تنها نگذاشته‎اند.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم بازیکن جدید جذب کنیم با توجه به سابقه بد باشگاه درخصوص پرداختی‎ها، باید اول پول بدهیم که متأسفانه باشگاه هم پول ندارد و هیچ بازیکنی با این شرایط بی‎پولی به گهر نمی‌آید. من هم در نامه‌ای از سرپرست باشگاه خواسته‌ام که هرچه زودتر پول به تیم تزریق کند که بتوانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. در این نامه گفته‏ام اگر تا سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه پول به باشگاه نرسد، دیگر در گهر نخواهم ماند.

تارتار با اشاره به صحبت‎های شهردار دورود که از نتایج گهر انتقاد کرده، گفت: وقتی آن صحبت‌ها را شنیدم، تأسف خوردم؛ چون در ۳ بازی آخر ۵ امتیاز گرفته بودیم که این نتیجه بدی نبوده است. تأسف خوردم که ایشان گفته‏اند گهر نتیجه نمی‌گیرد و روحیه تیمی ما را پایین می‎آورد و امیدوارم هرچه سریعتر تجربه لازم را در مدیریت تیمداری کسب کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    لطفاً بیانیه وبلاگ نویسان دورودی در حمایت از تیم فوتبال گهر دورود لرستان را در سایت قرار دهید.
    (در وبلاگ بنده موجود است)

  2. واقعا شرم آوره که یک استان نتونه یک ورزشگاه استاندارد داشته باشه لطفا مسئولهای استان لرستان بگن که ما همان لر های غیور وسلحشور هستیم . (البته موقع جنگ) به داد این استان برسید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.