- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تارتار: از حرف‎های شهردار دورود تأسف خوردم! / تا ۲۱ شهریور پول نیاید از تیم می‌روم!

[1]
تارتار: از حرف‎های شهردار دورود تأسف خوردم!

تا ۲۱ شهریور پول نیاید از تیم می‌روم!

سرمربی گهر زاگرس دورود از وضعیت مالی و مدیریتی این تیم انتقاد کرد و آن را شایسته تیمی که نسبتاً خوب نتیجه می‎گیرد، نمی‎داند.

مهدی تارتار در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با بیان اینکه در تعطیلات لیگ به اهداف‎مان نرسیدیم، تصریح کرد: متأسفانه برنامه‎هایی که برای تعطیلات این موقع لیگ داشتیم به سبب مشکلات مالی نتوانستیم پیاده کنیم و از این نظر ضرر کردیم.

وی ادامه داد: قصد داشتیم خارج از کشور اردو بزنیم که نشد و بعد تقاضای اردوی داخلی کردیم و این هم متأسفانه چون پول نداشتیم کنسل شد. با این شرایط صبح و عصر تمرینات را در کرج برگزار می‎کنیم و برای اینکه مشکل مالی داریم به نفراتی که منزل‎شان در کرج است گفته‏ایم برای خوردن غذا به خانه خودشان بروند.

تارتار با بیان اینکه بیشتر تیم‎ها برخلاف ما به اردو رفته‏اند، خاطرنشان کرد: قرار بود در تعطیلات، دو بازیکن با کیفیت خارجی جذب کنیم که مشکلات مالی باز هم مانع این کار شد.

سرمربی گهر دورود یادآور شد: تاکنون میثم امیری، حمیدرضا فتحی و نیکبخت واحدی از تیم جدا شده‎اند، گلر ارمنستانی تیم که پایش شکسته و قرار است جدا شود و سیامک سرلک هم به خاطر مشکلات مالی تیم را رها کرده و به تمرینات برنگشته است. ما این بازیکنان را از دست داده‎ایم که بیش از یک میلیارد، هزینه تیم کم شده و باید این پول برای جذب بازیکنان جایگزین هزینه شود که فعلاً خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه نامه‏ای به حیدرپور مدیر اجرایی تیم در خصوص مشکلات مالی نوشته‏ام، تأکید کرد: تاریخی را مشخص کرده‎ام که پول به تیم تزریق شود تا ما بتوانیم بازیکن جدید بگیریم و اگر باشگاه به این موضوع اهمیت ندهد مطمئن باشید دیگر با این شرایط کار نمی‎کنم.

تارتار با تأکید بر اینکه آبرو را بیشتر از پول دوست دارم، عنوان کرد: اگر برای کسب پول به اینجا می‎آمدم تحت هر شرایطی می‎ماندم تا مثل خیلی از مربیان باشگاه اخراجم کند ولی در حال حاضر بحث آبرو است و چون اول راه مربیگری هستم و می‎خواهم سال‎ها کار کنم بنابراین جایی می‎روم که بتوانم راحت برنامه‏هایم را اجرا کنم و باشگاه امکانات مورد نظرم را فراهم کند.

بازیکن سابق پرسپولیس مدعی شد: اگر تا حالا با این شرایط سخت تحمل کرده‎ام به خاطر هواداران است که تحت هر شرایطی تیم را تنها نگذاشته‎اند.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم بازیکن جدید جذب کنیم با توجه به سابقه بد باشگاه درخصوص پرداختی‎ها، باید اول پول بدهیم که متأسفانه باشگاه هم پول ندارد و هیچ بازیکنی با این شرایط بی‎پولی به گهر نمی‌آید. من هم در نامه‌ای از سرپرست باشگاه خواسته‌ام که هرچه زودتر پول به تیم تزریق کند که بتوانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. در این نامه گفته‏ام اگر تا سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه پول به باشگاه نرسد، دیگر در گهر نخواهم ماند.

تارتار با اشاره به صحبت‎های شهردار دورود که از نتایج گهر انتقاد کرده، گفت: وقتی آن صحبت‌ها را شنیدم، تأسف خوردم؛ چون در ۳ بازی آخر ۵ امتیاز گرفته بودیم که این نتیجه بدی نبوده است. تأسف خوردم که ایشان گفته‏اند گهر نتیجه نمی‌گیرد و روحیه تیمی ما را پایین می‎آورد و امیدوارم هرچه سریعتر تجربه لازم را در مدیریت تیمداری کسب کند.