تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

شمارش معکوس تا انتخابات شورای شهر

  • کد خبر : 91370
  • 02 آذر 1395 - 11:05

فرهاد داودوندی/ میرملاس: بنا بر اعلام زمان انتخابات شوراهای شهر و روستا از سوی شورای نگهبان، این انتخابات هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ برگزار می‌شود.  همچنین داوطلبان از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ می‌توانند برای نامزدی در این انتخابات مراجعه کنند. تجربه‌های ناموفق دوره‌های قبل شورای شهر بروجرد […]

farjhad
فرهاد داودوندی/ میرملاس: بنا بر اعلام زمان انتخابات شوراهای شهر و روستا از سوی شورای نگهبان، این انتخابات هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ برگزار می‌شود.
 همچنین داوطلبان از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ می‌توانند برای نامزدی در این انتخابات مراجعه کنند.
تجربه‌های ناموفق دوره‌های قبل شورای شهر بروجرد نشان داده که برای رشد و توسعه این شهر باید آراء خاموش بروجردی‌ها یعنی (حدود ۱۶۳ هزار رأی) به پای صندوق‌ها آورده شود تا همه شهروندان در ساختن آینده شهرشان شریک شوند.
اما این بار برخلاف گذشته باید افراد شجاع، قوی و دلسوزتری وارد شورای شهر بشوند. افرادی که منافع شهر را بر منافع شخصی خود ترجیح بدهند.
افراد متخصصی که در مقابل وعده‌هایی که می‌دهند در پیشگاه خدا و شهروندان متعهد باشند و “وعده سر خرمن” هم از قول هیچ کاندیدای محترمی نباید مورد تائید همشهریان قرار بگیرد.
باید آنکه به‌مانند “یکی مرد جنگی به از صد هزار” است را انتخاب کنیم تا بالاخره در سایه انتخابات شورای شهر پنجم، پس از چند دوره، بالاخره اصطلاحا “عروسی به کوچه ما بروجردی‌ها” هم بیاید!
در این خصوص حرف و درد و دل بسیار است، اما به دلیل محدودیت فضا نمی‌توان همه سخن را در یک مطلب ادا کرد، لذا در روزهای آتی بیشتر از چگونگی انتخاب صحیح و درست برای شورای شهر بعدی‌مان خواهیم نوشت.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.