- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سریال تکراری تعطیلی تمرینات گهر زاگرس؛ بازیکنان گهر: شهرداری نمی‏تواند، کنار برود

[1]سریال تکراری تعطیلی تمرینات گهر زاگرس؛
بازیکنان گهر: شهرداری نمی‏تواند، کنار برود

به گزارش میر ملاس نیوز؛ پس از آنکه قرار بود امروز ۲۰ درصد برخی بازیکنان گهر پرداخت شود پیگیر شدیم این وعده عملی شده یا نه که مطابق انتظار چک‏ها پاس نشده و برای چندمین بار تمرینات تیم فوتبال گهر دورود دوباره تعطیل شد.

ظاهراً قرار نیست حاشیه‏ها و مشکلات تیم فوتبال گهر شهرداری دورود تمام شود و هر روز شاهد اتفاقات عجیب و غریب در این تیم هستیم که همین مشکلات زیادی را برای نماینده لرستان و به قول برخی نماینده (کرج) ایجاد کرده است.

پس از اینکه قرار بود ۲۰ درصد اول قرارداد گروه دوم بازیکنان گهر دهم شهریور پرداخت شود اما چون شهرداری دورود پولی نداشت با وساطت و پادرمیانی حیدرپور مدیر اجرایی و کادر فنی تیم، بازیکنان فرصت ۱۰ روزه‏ای به مالکان باشگاه دادند ولی امروز که به بانک مراجعه کردند بازهم طبق معمول پولی در حساب باشگاه نبود و این مشکل سبب شد به نشانه اعتراض بازیکنان تمرینات را تعطیل کنند.

این در حالیست که تمرینات گهر در گذشته هم به همین علت تعطیل شده و در آن زمان اردوی تیم در دورود برگزار شده بود که با قرض گرفتن از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و آقای هاشمی توسط مدیر اجرایی تیم ۲۰ درصد اول قرارداد گروه اول بازیکنان پرداخت شد.

در خصوص تعطیلی تمرینات مهاجم گهر گفت: شهرداری نتوانست به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کند، ما هم چند بار با اصرار حیدرپور و تارتار به تمرینات برگشتیم اما ظاهراً فایده‎ای ندارد.

فرید عابدی ادامه داد: برای بار چندم است که این بدقولی‏ها اتفاق می‏افتد، ۱۰ روزی که فرصت دادیم، سودی نداشت و تا تکلیف مشخص نشود که مسوول تیم کیست به تمرینات باز نمی‏گردیم.

وی با بیان اینکه بیشتر بازیکنان تیم‏های لیگ برتری قبل ازشروع لیگ ۲۰ درصد را گرفته‏اند، اضافه کرد: حدود سه ماه از تمرینات گذشته که شهردار تعهد داده اما عمل نکرده، ما هم تا اندازه‏ای صبر داریم و اگر به تعهداتشان عمل نکنند به هیچ وجه حاضر نیستیم تمرینات را از سر بگیریم.

عابدی با بیان اینکه متاسفم برای ارگانی که قول می‏دهد و عمل نمی‏کند، مدعی شد: در روزهایی که گهر خوب نتیجه می‏گیرد و روند روبه‏رشدی دارد، انگار نمی‏خواهند تیم موفق شود و دائم برای تیم حاشیه درست می‏کنند!

مهاجم گهر عنوان کرد: آقای شهردار آیا حاضر هستید یک ماه کار کنید و حقوق نگیرید؟ این ۲۰ درصد باید چند ماه قبل پرداخت می‏شد؟

یکی دیگر از بازیکنان گهر که فصل قبل هم در این تیم بوده، گفت: در لیگ دسته اول با «نداری» ساختیم و با هر سختی که بود توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم اما شرایط لیگ برتر به مراتب از لیگ یک سخت‏تر است.

رضا کاردوست با اشاره به اینکه پول فصل گذشته را هنوز نگرفته‏ایم و آن را بخشیده‏ایم، خاطرنشان کرد: این فصل به این امید قرارداد بستم که شرایط از فصل قبل بهتر می‏شود و حداقل با اسپانسری شهرداری دورود فصل قبل به نوعی جبران خواهد شد اما شرایط بهتر که نشد حتی، بدتر هم شده.

وی با بیان اینکه برای بار چندم پاس شدن چک‏ها به تعویق می‏افتد، اظهار کرد: شرایط خیلی بدی داریم و برخی تیم‏های لیگ دسته دوم هم از گهر بیشتر هزینه کرده‏اند بعد شهردار دورود می‏گوید برای چه پول بدهیم گهر که خوب نتیجه نمی‏گیرد! الان پرسپولیس که ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده هم‏امتیاز ماست بعد می‏خواهند ما با ۳ میلیارد قهرمان شویم؟!

کاردوست با بیان اینکه امکانات ما با سایر تیم‏ها قابل قیاس نیست، افزود: بیشتر بازیکنان تیم‏های لیگ برتری ۴۰ درصد قرارداد را گرفته‏اند اما هنوز ۲۰ درصد ما وصول نشده؛ اگر نمی‏توانند هزینه کنند کنار بروند تا شخص یا ارگان دیگری ساپورت تیم را به عهده بگیرد.

این صحبت‏ها در حالی عنوان می‏شود که تارتار نیز روز گذشته تهدید کرده بود اگر روند بی‏پولی تیم همچنان ادامه داشته باشد گهر را ترک می‏کند.