تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

عزیزی: ۱/۲ میلیارد برای ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه لرستان پرداخت شده است

  • کد خبر : 91738
  • 09 آذر 1395 - 9:40

به گزارش میرملاس رئیس دانشگاه لرستان از پرداخت سالانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه خبر داد.  خسرو عزیزی در سخنانی اظهار داشت: بخش ناچیزی از هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان را خودشان و عمده هزینه را دانشگاه پرداخت می‌کند. وی ادامه داد: از دانشجویان هر نیمسال ۳۰ […]

khosroazizai

به گزارش میرملاس رئیس دانشگاه لرستان از پرداخت سالانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

 خسرو عزیزی در سخنانی اظهار داشت: بخش ناچیزی از هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان را خودشان و عمده هزینه را دانشگاه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: از دانشجویان هر نیمسال ۳۰ هزار تومان برای هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان یادآور شد: حداکثر هزینه‌ای که دانشجویان دانشگاه لرستان برای ایاب و ذهاب پرداخت می‌کنند ۲۵۰ میلیون تومان بوده و این در حالیست که دانشگاه ۱.۲ میلیارد تومان در سال برای این مهم پرداخت می‌کند.

عزیزی اضافه کرد: در برخی روزها که ترافیک کلاس و تردد دانشجویان بالا بوده ۲۵ سرویس و در برخی روزها مثل پنج‌شنبه و جمعه بین ۱۷ تا ۱۸ سرویس به دانشجویان خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: برابر آئین‌نامه آموزش دانشگاه، دانشجوی تحصیلات تکمیلی باید تمام وقت در خدمت گروه و استاد خود برای انجام کارهای تحقیقاتی باشند و هزینه ایاب و ذهاب را کامل پرداخت کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.